Familjen Klasson består av mig(Martina), min man Magnus , min son Lucas o min dotter Wilma. Våran familj älskar att resa,
hemstad Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Pool+packning
tisdag 18 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

Idag har vi utnyttjat poolområdet från10-20 barnen har badat i stort sett hela tiden vi har ätit där o bara myst sen blev det packning för imorgon är 4 1/2 vecka till ända sorgligt på ett sätt för att tiden går fort men så tacksamma att vi fått upplevs allt detta❤️🙏 4 1/2

Slappdag vid poolen
måndag 17 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

idag blev det slapp o mys vid poolen sol, bad, mat o drinkar vid poolen😎☀️🍷🌴🍸🍹🏊

Lämnar paradiset
söndag 16 juli 2017 - Key West, Florida, USA

idsg lämnar vi paradiset o kör mot fort lauderdale där vi ska spendera 3 dagar❤️😎☀️Vi mellanlandade på ett shoppingcenter för sista i handlingen o en ny resväska 😂😂när vi anlände hotellet fick vi en chock det Hade fått goda recensioner men det var hemskt ett trångt rum

Sightseeing
lördag 15 juli 2017 - Key West, Florida, USA

Lördag: idag har vi gått fram o tillbaka till stan 6 km i 40 graders värme 😓☀️det var varmt😓 vi besökte Hemingways hus o alla katter o åt middag. När vi kom hem var vi värda en stund vid poolen med bad o en drink.Vi avslutade kvällen med middag på en italiensk krog vid

Key west here we come
fredag 14 juli 2017 - Miami, Florida, USA

idag gav oss iväg tidigt kl 06.00 för resan över broarna till Key west. När vi kom dit besökte vi fort Taylor ett gammalt millitärfält o jag kan säga det var varmtminst 40 grader 😓 Där åt vi åxå en god lunch vid stranden.sen checkade vi in på hotellet o gick till poolen.vif poolen

Slappdag
torsdag 13 juli 2017 - Miami Beach, Florida, USA

Idag har Vi bara slappat det såg dåligt ut med vädret från början men efter regn kommer solsken☀️ Gått lång runda i värmen för att leta efter en restaurang men det var inte det lättaste 👎🏻 Ja det har varit en bra dag som avslutades med en jättegod middag på en italiensk

Mot Miami
onsdag 12 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Nu säger vi hejdå Orlando o hej till Miami vi fortsätter resan mot miami det var den tråkigaste bilsträckan på hela resan👎🏻Vi gör ett stopp  i everglades för att spana efter krokodiler ute i träsken såg vi inga  tyvärr bara i parken. Sen in mot Miami här stannar vi 2 nätter

Dag 2 Hollywood studios
tisdag 11 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Tis: Gick i Hollywood studios tecken en lite lugnare park som man fick ut lite mer av det var mkt star wars så vi hade en mkt nöjd kille❤️men återigen inte mkt att åka utan mkt att fotograferas o möta karaktärer. Lucas var åxå med i ett litet skådespel👍🏻Blev en nästan lika lång

Dag 1 Magic kungdom
måndag 10 juli 2017 - Orlando, Florida, USA

Mån: gick i magic kingdom's tecken en hel dag 9-22 med massa fotografering med olika karaktärer o lite karusellåkning. Trodde nog att det skulle vara mer att åka men gick mer ut på att träffa karaktärerna.I 35-40 graders värme o att gå i 12 timmar var man rätt trött o barnen var mer än

Mot Orlando
söndag 9 juli 2017 - Daytona Beach, Florida, USA

Sön: idag packar vi iväg oss o drar vidare för ett par dagar i Orlando o Disney world första kvällen ägnar vi åt shopping o där kan prata om köpcenter lite skillnad Mot Nashville som jag tyckte vad mkt! O lite blev inhandlat nöjda 😜

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Martina uppdaterar sin resa