The Lost Symbol
lördag 21 augusti 2010 - Washington, USA

Just nu befinner jag mig i de Forenta Staternas huvudstad. Och som vanligt, sa hander det alltid nagot, men det fixar sig alltid. Jag och Loic hade planerat den har resan, och skulle bo hos hans van. Men med bara dagar kvar sa blev han fast med jobb for den har helgen! [b]Herregud. Det hander

Huvudstaan
lördag 21 augusti 2010 - Washington, USA

The Mall. Det har ar den mest planerade staden jag har sett, allt ar precist byggt och planerat. Alla gator, alla parker, alla hus. ALLT. Dock har de varldens trakigaste gatunamn, precis som NY. Har ar det 1a, 2a, 3e gatan osv, och at andra hallet ar det A, B, C, D... vilken fantasi va?? Lexs

365 dagar
tisdag 17 augusti 2010 - Stamford, Connecticut, USA

Idag ar min arsdag, grattis till mig! Har dock aldrig kant mig sa har forvirrad... Jag grater, kan inte sova, kanner panik over att fara. Har sa mycket att gora.. Laddar for Washington i helgen, ska packa for Seattle, har en jakla parkeringsboter att betala, presenter till familjen och saga hejda

Bye, bye friends
tisdag 17 augusti 2010 - Stamford, Connecticut, USA

Nu ar Jana och Camilla borta. Hjalpte Jana att packa ihop allt, och springa arenden. Stackarn hade bara sovit 2h i natt for att hon haft sa mycket att gora! Och hon holl inte pa att fa sig hem till Tyskland! Vi kollade upp flygbolaget, vilken terminal och sa vidare. Air Cortez fanns inte att

nu borjar det komma.
lördag 14 augusti 2010 - Stamford, Connecticut, USA

Nu har min hemsaknad overgatt till hemlangtan. Har mottagit flygtiderna hem, pa tisdag aker mina sista au pairvanner harifran, och snart aker resten av dom till college. 361 dagar i Staterna nu, 5 veckor to go. Sverige, jag kommer!

nu borjar det komma.
lördag 14 augusti 2010 - Stamford, Connecticut, USA

Nantucket
lördag 7 augusti 2010 - Nantucket, Massachusetts, USA

Mycket strandliv. David fyllde 80. Fiskade i Atlanten med captain Tom, pappa till AJ Mlezcko, olympisk guldmedaljor i hockey :) Fick en riktigt fin firre! Forsta graten om att lamna staterna kom pa farjan hem, da jag insag att jag sett Peters foraldrar for sista gangen pa lange... Inte lange kvar

Paradison Nantucket
söndag 1 augusti 2010 - Nantucket, Massachusetts, USA

Det ar sa vackert har, jag skulle kunna leva har. Ni ska alla fa se bilder nar jag kommer hem!

Resan till LA
lördag 17 juli 2010 - Adelanto, Kalifornien, USA

Jag sager det bara, TRAFIK! Vi akte kl 17 fran Wilton, mitt flyg gick 19.55, och vi raknade pa max tva timmar trafik. (En stracka som tar 45 min utan trafik) 1. Olycka pa Merritt.[i] Suck, men det kommer latta upp snart.[/i] Men gjorde inte det. 2. I95 completely clogged. [i]Det ar inte sant.

Vastkusten, here we come!!
fredag 16 juli 2010 - Stamford, Connecticut, USA

Ikvall klockan 19.55 lyfter planet till Los Angeles! Nu blir det tjejer on tour!

Au Pair in America!

Au Pair in America!

17 augusti 2009 - 15 september 2010

Ja, nu är ett av mitt livs drömmar på väg att gå i uppfyllelse! Ett år av nya intryck, nya vänner och långt ifrån allt jag känner och håller kärt.

London calling!

London calling!

8 augusti 2008 - 19 augusti 2008

Tillsammans med Jenny ska London upplevas! Vi ska bo i hennes morbrors lägenhet och se så mycket vi bara hinner och orkar!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fanny uppdaterar sin resa