hemma igen..
onsdag 23 augusti 2006 - Malmö, Skåne län, Sverige

Så sov man i mjuk säng igen, vaknade till svenskt kaffe, åt mammas mat -å får skriva på ett tangentbord med både "å,ä och ö":) Resan e över -men reslusten snarast värre.. så alla ni som börjar röra sig norrut igen -å alla ni som e på plats -vi ses SNART!! längtar..

ung stad!!
lördag 19 augusti 2006 - Warszawa, Masovien, Polen

tankte fa skrivit en liten halsning hem medan math forsker ordna ett besok hos sina polska slaktingar -vi far se hur det gar med spraket.. var en overraskande upplevelse att ankomma till warsawa -allt har ser ut att va sprillans nybyggt, till skillnad fran alla kulturstader vi vpenderat den

pa battre humor!
torsdag 17 augusti 2006 - Kraków, Lillpolen, Polen

efter en lang resa till prag -som satt i ett par dagar- lyckades vi vanda humoret till det battre a verkligen njuta av prag -vilken underbar stad!! fantastiska vyer a gripande historia.. vi var pa det kommunistidska museet, o blev verkligen gripna av det som skedde i orag medan vi larde oss kladda

antligen har!
måndag 14 augusti 2006 - Budapest, Ungern

efter en VALDIGT lang natt pa ett tag som aldrig ville komma fram har vi antligen fatt se dagen gry i prag.. verkar vara en vacker stad, som vi absolut ska uppskatta till fullo /sa sart vi fatt tillgang till vart rum sa vi for sova ikapp lite... vart ett handelserik natt.. tex sa har vi sovit med

Reklamfestival
lördag 12 augusti 2006 - Budapest, Ungern

Hár ár vi nu pá en reklamfestival full med ungersk reklam. I ett bás kunde man gá in pá internet. Igár var vi ute hela dagen ch gick och gick. Vi ság helt makalősa sagoslott och sjukt mastiga statyer. Fishermans bastion och roal palace var játtefint. och vilken utsigt őver Pest. Idag ár

förberedelser!
söndag 6 augusti 2006 - Oslo, Norge

satt å försökte komma på det sista inför resan -glömde nästan resedagboken! haft en mysig helg med mathias å grabbarna här i oslo; njuter just nu av att de (å inte jag;) har en lägenhet att städa..;) på torsdag bär det av på riktigt! ha d så länge, mina vänner:)

östeuropaluff!

östeuropaluff!

10 augusti 2006 - 31 augusti 2006

en ca tre veckors tågluff i östeuropa -eller tills pengarna e slut.. budapest, prag å warzawaå krakow e inplanerat, daremellan får vi se

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fanny uppdaterar sin resa