Fredag 12
fredag 21 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Igår skulle vi hyra moppe, men som sagt var strukturen o språket inte som hemma :-)Vi bokade, när vi kom dit var det fler som kom o åkte hem så receptionen var kaotisk, kom tillb om en timme bad han, gullig thailändare som jämt jobbar. Oki sa vi, åt lunch o kom tillbaka, jesus, nu var ngn

Sista dagarna
tisdag 25 januari 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Lördag kväll- gick ut, foten kändes helt ärligt mkt bättre, haltade men inte så kraftigt. Ville inte förspilla sista tiden så jag bet ihop o vi gick lite, dumt. Fick till slut släpa mig hem för foten var inte pigg, att man skall va så envis. Söndag, sista dagen. Vaknar tidigt, vid 0630

Glömde ju polisbåten
lördag 22 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Hej igen, glömde i all röra att vi tittade på polisbåten som åkte 2 km upp på land när vågen kom hit. Se korten. Även på vattenfallet o utsikten från igår kväll.

Foten blev mer lik en boll än vanligt!!
lördag 22 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Fredag kväll. Gick ut o sprang, vi tar en liten vända bara säger Håkan, oki säger jag. Drygt en timme senare e vi hemma, e de en liten sväng? Springer efter vägen en bra bit bort , nästan till marknaden, sen ner på stranden, synd bara att det mörknar så fort, jag ljuer inte om jag säger

Dyr middag
onsdag 19 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Nu fick jag lite ork att gå till reception för det är bara här internet fungerar. Har som vanligt skrivit en sammaställnng av dagar som gått men berättare lite här om ikväll. Kommunicera på engelska är som sagt var inte Thailändatnas starka sida. I går var vi o åt lunch på hotellet

Mandag
måndag 17 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Sitter på ett internet o laddat ner lite bilder. Se o njut. Solat Marknad Sol fm, o efter 6 kom regnet. Nu middag.

Söndag fm
söndag 16 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Ja här fortsätter det att vara skönt. När vi åkte till Egypten tog vi ngt innan mot magsjuka, men blev sjuka så fruktansvärt ändå. Nu frågade vi o fick att drick resorb o ta me lite tabletter så klarar ni er. men det var inte heller rätt, Håkan fortfarande sjuk Men nu var han ner till

Fredag
fredag 14 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

I går somnade jag, vaknade efter en timme, men nu lurade jag allt mig själv, sa - kliv in i drömmen igen o sov. Blev 4-5ggr under natten men jag låg inte vaken ialla fall. Håkan däremot e sjuk o vaknade 5 i morse. Han har försökt med tron att whisky håller magsjukan borta, n bevisat, den

Nu dag 4,torsdag
torsdag 13 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Det blir inte skriva varje dag. Förra hotellet kostade det pengar att använda internet o va slött så man hann inget. Här e det gratis o man får sitta i korridorr/pool för o få teckning. Lite sammanställt nedan om dagarna som gått. Vill lägga till att vi idag (torsdag) har sprungit,

Dag 2 , äntligen fick vi fram datan från safen!
tisdag 11 januari 2011 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Då var vi äntligen här i värmen, dock inte sett solen än. I går sov vi nästan hela dan, framme vid hotellet 6, åt frukost, checkade in. La oss o vilade vid halv 9, tänkte sova en stund, herr Olsson väckte oss vid halv 2, det tackar vi för. Resan har vi bokat för länge sen, men precis

Texas

Bor på hotell Vistaflor bungalows

Thailand Khaolak o Kamala

Thailand Khaolak o Kamala

28 november 2016 - 13 december 2016

Thailand . 2 olika ställen. 8 st som åker. Bokat via Ticket. Reser med Thai.

Träningsresa på LAS playitas

Träningsresa på LAS playitas

1 oktober 2013 - 8 oktober 2013

En vecka med värme , bad och träning Det var den bästa aktiva resan vi någonsin gjort. Hotellet, platsen och alla träningspass var 5 +. Maten var ok, hade nog förväntat mig mer smoothis och annan nyttig mat när allt annat handlade om träning och nyttigheter.

Med barn, barnbarn och vänner

Med barn, barnbarn och vänner

22 september 2012 - 29 september 2012

Var till Turkiet, Side. Gick inte att skriva för det fanns inget internet. Var där med Linda, Micke, Devin, Annci o Frida. Caily var med men bara i magen :-). Härligt väder, nära marknaden, fin pool och bra lgh. Skön vecka saknade bara Håkan.

Thailand, Phuket.

Thailand, Phuket.

9 januari 2011 - 24 januari 2011

Då har vi äntligen bokat min drömresa. Vi åker till Thailand för 2:dra gången, 2 veckor. Bokat flyg med Fritidsresor och bor 3 första nätterna på The Andaburi Resort i Khao Lak.

Håkans 50 års dag

Håkans 50 års dag

26 december 2009 - 2 januari 2010

Då blev det Gran Canaria. tauritodalen, hotell med all inclusive. Helt nice.

Bulgarien

Bulgarien

9 juni 2009 - 16 juni 2009

Det trodde jag nog inte i förrgår men nu bär det av. Jag och Michaela ( mi systerdotter) åker till Sunny Beach (partyställe) men det fanns inte så mkt att välja på när vi letade efter sol. Vi åker 2140 imorgon kväll!!

Turkiet - Kemer

Turkiet - Kemer

4 oktober 2008 - 11 oktober 2008

En efterlängtad resa

Madeira

Madeira

1 oktober 2007 - 8 oktober 2007

Åkte med pappa.Michan,Alex,Lola och Håkan och jag. Bodde på ett toppenhotell, halvpension,pool inne o ute, gym,spinning osv. Fint väder.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ewa uppdaterar sin resa