Älskar Indien! :D
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Lissabon, Sintra, Portugal
Mot portugal
torsdag 2 november 2017 - Rua de S. Julião 150, Sintra, Lissabon, Portugal

Incheckining och security på flygplatsen gick på några sekunder och första halvan av resan gick snabbt. Mellanlandade i Frankfurt och skulle bränna 5,5 timmar.Har en kompis i Frankfurt så jag slängde iväg ett meddelande som inte blev öppnat, så jag tänkte att jag nog skulle försöka

Tillbaks i Kathmandu

Tillbaks i Kathmandu, testar resdagboken!

Första stoppet - Bråvallafestivalen
tisdag 28 juni 2016 - Norrköping, Östergötlands län, Sverige

Första stoppet var några dagar på Bråvalla med min bror Jesper och Max. Ingen av dom hade varit på festival innan så det var onekligen dags nu.

Världens länsgsta MC-tur
tisdag 18 november 2014 - Jhong, Mid-Western Development Region, Nepal

Natten var kall. Iskall. Och madrassen stenhård. Men det var en mysig lodge, utan värme. Första gången jag vaknade var klockan lite i 1 på natten. Jag hade hoppats att den skulle vara mer så att vi kunde gå upp och åka vidare. Ungefär dem femtionde gången jag vaknade var det faktiskt

Upp i bergen
måndag 17 november 2014 - Lo Manthang, Mid-Western Development Region, Nepal

Vi vaknade tidigt och tog väskan och checkade ut. Ner till Olive och åt frukost och drack en riktigt god kaffe, sedan åkte vi. Planen var att komma så nära Muktinath som möjligt, en stad med två tempel inne i Annapurna. Kvällen innan hade vi googlat lite om hur vägarna dit skulle vara.

Slapp söndag i Pokhara
söndag 16 november 2014 - Pokhara, Mid-Western Development Region, Nepal

Söndagen var en lugn dag. Vi funderade på att paraglida men eftersom det var så molnigt så tänkte jag att vi lika gärna kan göra det om några dagar. Antingen är det fortfarande molnigt, eller så har det spruckit upp. Istället försökte vi åka runt sjön men hamnade på en liten väg

Mot Pokhara
lördag 15 november 2014 - Pokhara, Mid-Western Development Region, Nepal

Klockan ringde 07.30. Vi gick upp nästan direkt, packade ihop sakerna och checkade ut. Med hjälp av google maps navigator fick vi en superbra ofrivillig sightseeing av Kathmandus smågator. Vi hamnade till slut på cafét vi bestämt oss för att käka på, Northfield Cafe, det var helt okej,

Visum igen, och motorcykel
fredag 14 november 2014 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

Okej, det var smidigt med visumet. Lite för smidigt kanske. I morse kollade jag på papprerna och nsåg att vi inte hade någon stämpel i passet och att på vårt kvitto stode det "THIS IS ONLY A BANK STATEMENT, THIS IS NOT A VISA". Okej, så vi är i Nepal illegalt alltså.

Första dagen i Kathmandu
torsdag 13 november 2014 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

Shit vilken lång dag! Sista dagen på jobbet blev inte riktig så kort som jag tänkte mig. Istället för att åka hem och packa vid 8-tiden och sova ordentligt så blev jag kvar på kontoret till kl 1, sen hem och packa och fixa. Det slutade med att jag fick 2 timmars sömn innan det var dags

Biljetten bokad!
måndag 10 november 2014 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Nu är biljette till Nepal bokad! På torsdag åker vi!

Web Summit 2017

Web Summit 2017

2 november 2017 - 18 november 2017

Jag och Max åker till Web Summit 2017 för att spana in Lissabon, testa coworkingspaces och undersöka startupscenen i staden.

Nepal 2017

Going to sweden

Europa 2017

Europa 2017

1 juli 2017 - 31 juli 2017

Planen är att inte ha någon plan!

Twsy

Twsy

1 januari 2017 - 28 februari 2017

Tes

Europa runt på motorcykel

Europa runt på motorcykel

30 juni 2016 - 21 juli 2016

Jag kör europa runt på motorcykel tillsammans med dan.

Fabian och Jesper till Nepal

Fabian och Jesper till Nepal

19 mars 2016 - 3 april 2016

Jag och Jesper åker till Nepal och kör MC!

Semester i Sverige

13 november 2014 - 23 november 2014

Indien for good

Indien for good

18 december 2012 - 1 oktober 2014

Jag emigrerar till Indien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fabian uppdaterar sin resa