Över ett år
lördag 19 oktober 2013 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Nu har jag varit här i över ett år. Sjukt mycket har hänt på denna tiden. Istälelt för att skriva så laddar jag upp några trevliga bilder :)

Nu kommer regnet
tisdag 28 maj 2013 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Nu har regnet kommit. Men jag har fått gjort en del spännande saker här i Indien iallafall. Jag har tagit indiskt körkort. En oerhört spännande upplevelse, men det gick väldligt spännande och jag har nu både MC och bilkörkort. Jag har gått med i en motorcykelklubb, vi träffas nån

Det är varmt
måndag 4 mars 2013 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Det är varmt och skönt.

Det börjar likna något
måndag 22 oktober 2012 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Tiden bara rinner iväg! Sedan sist har det hänt en hel del. Jag har blivit registrerad hos FRO i Goa, det tar dock 10 dagar innan registreringen är klar så jag har inte hunnit få mitt residecny permit ännu, något jag behöver för att öppna bankkonto och sånna saker. Jag var nere en

En sväng till Bombay
torsdag 11 oktober 2012 - Bombay, Maharashtra, Indien

Okej, jag satt uppe till halv fem i morse och bråkade med skrivaren, till slut fick jag ordning på den och kunde förbereda alla dokument för registreringen hos utlänningskontoret. Jag köpte mig en biljett till Bombay och gick och la mig. I morse kom Peter Wolf, poolmästaren och kikade på

Praktiskt och opraktiskt
tisdag 9 oktober 2012 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Regnet som försenat poolen har tagit slut. Det var fint väder hela tiden. Jag hängde upp tvätt på tork och åkte in till stan för att fixa lite saker, då började det regna igen. Men bara tillräckligt för att blöta ner min tvätt, sen slutade det och blev perfekt väder igen. Om någon

Jag har flyttat in
lördag 6 oktober 2012 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

Att kalla det hus är lite klent. Det är mer som ett palats. Stort och gult, det ser litet och gulligt ut på utsidan, men det är ju insidan som räknas! Sovrummet ligger på andra våningen, tack vare myggnäten sover jag varje dag med alla fönster öppna. Det enda som hörs är ljudet från

Tillbaks i Palolem
måndag 1 oktober 2012 - Palolem, Canacona, Goa, Indien

Då var man i Palolem igen! Sista tiden i Bombay gick snabbt! Jag träffade massa intressanta människor, fick gjort allt jag skulle, ordnade så att vi har hotell att bo på när vi kommer ner med Ninja mm. Jag satt en del på Royal, besökte Leopolds och Mondegar. Promenderade massa längs

En dag i Bombay
fredag 28 september 2012 - Bombay, Maharashtra, Indien

Jag reser nästan alltid utan incheckat bagage, men när man flyttar till ett nytt land så är det svårt att resa lika lätt. Jag fasade över att stå och vänta i timmar på bagagebandet eller att väskan t.ex. skulle vara kvar i Istanbul. Men när bandet började röra sig (ca fem sekunder

14 timmar i Istanbul
torsdag 27 september 2012 - Istanbul, Turkiet

Klockan var 06.00 när vi checkade in på hotellet. Några rum fanns inte lediga förrän klockan 12 så vi blev visade runt och fick sätta oss vid matsalen och vänta på att frukosten skulle öppna. Vid det här laget var vi alla så trötta att vi inte kunde tänka klart. Men timmen gick ganska

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fabian uppdaterar sin resa