Resglad 53 årig kvinna. Åker iväg några ggr /år
hemstad Skövde, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Skövde, Västra Götalands län, Sverige
Dags att skilja
söndag 25 mars 2018 - Notodden, Telemark fylke, Norge

Andra dagen i Oslo bytte jag hotel inte en natt till på Anker hostel. Blev scandic i Holberg... Avresedagen var jag på gymmet sedan Operahuset och där kom näsblodet igen.Vid 14tiden gick bussen till Notodde . Och San mötte mig.❤️Vi har haft fin tillsammans. En kvällgick vi ut på quizz

Ny dag😀😳
onsdag 21 mars 2018 - Oslo, Norge

Efter en tuff natt med vääldigt lite sömn, så fullföljde jag delvis mina planer. Tog mig således ner till Centralen och tog Metro upp till Holmenkollen. Där var jag i mer ö. Tre timmar.  Det var en mkt fin stund för mig. Så himla roligt också att se skidmuseet...ja jag var högst upp i

Nora
måndag 4 juli 2016 - Västmanlands län, Sverige

En liten tripp på ngr dagar i vårt vackra land. Första stoppet blev vackra småstaden Nora. Där gick vi runt ochnjöt i det vackra vädret. Dit kan vi tänka oss att återvända. Vi hade tur och kunde deltaga i en guidad vandring som till största delen rörde Maria Lang. Var dessutom hennes

Magen
tisdag 20 mars 2018 -

Usch vilken start...magen ballade ut totalt..Visste inte om det var Caloci eller ej..Men chansade och for iväg. Bil till gållplats sedan buss och tåg. Första stoppet Katrineholm. Härlig sol, men isande kall vind. Vänterid 70 dryga minuter.. köpte värktabletter till San och en macka till mig

Från Stockholm
måndag 13 mars 2006 - Kuba

Bodde på Arlanda då i ett litet rum eller snarare hytt. Vet inte om det finns nu längre Skriver detta 2018 Det var en organiserad rundresa, Flög med air France fr Paris till Cuba nattflygning. På flygplatsen där möttes vi av maria vår guide. Transport direkt till hotel Nacional för

Fortet!!
tisdag 12 december 2017 - Alicante, Valencia, Spanien

Här hade vi tur med vädret! Vi gick en promenad från båten och letade oss fram till hissen upp till det stora berget. Fick stå i lång kö och såklart var det även en avgift. Det var fantastisk utsikt därifrån och vi strövade runt ngr timmar. Efter det satt vi vid en bar vid havet och

Ösregn
måndag 11 december 2017 - Málaga, Andalusien, Spanien

Missräkning..ingen guidad cykelvandring på 2,5 timma här inte. Nix pix här öste regnet ner och inget kunde vi göra..Vid 11 tiden lättade det och då hade tiden passerat med god mariginal. Vi tog oss ut från båten..gick utmed kajen och landande in på ett ställe och drack litegott vin och

Levada vandring
lördag 9 december 2017 - Madeira, Portugal

Även denna organiserade vandring hade jag bokat hemifrån. Valde Lido tours, vilket var ett bra val 54 E för två personer. Vi blev upphämtade i hamnen, utanför C Ronaldomuseet med minibuss. Därefter blev det ytterligare ngr hotelstopp för att plocka upp mera deltagare. Vi blev väl ca 10 st.

Hike time!

Här hade jag förbokat en guidad vandring i Bandamas cratern, så nu fick jag bita ihop om det onda benet..Vi blev hämtade av Joselites moves som företaget hette på kajen där båten lade till. Väldigt trevlig man och hans maka. Vi blev väl ett gäng på 15 personer. Vi åkte med minibuss

Vandring
torsdag 7 december 2017 - Santa Cruz de Tenerife, Kanarieöarna, Spanien

Här hade jag planerat en vandring i en NP inte så långt från huvudstaden. Av den blev inget. För dagen innan som var en dag till sjöss, så missade jag ett trappsteg i bubbelpoolen. Så det blev ett rejät feltramp och hade så ont. Vi tog oss iaf in till St Cruz och gick ngr km. Satt på

Badhotellet Fredrikshamn

15 juli 2016 - 18 juli 2016

Kryssning dec 2017

Kryssning dec 2017

1 december 2017 - 13 december 2017

Flyget till Barca gick vid 10 tiden så vi körde hemifrån i god tid samma dag. Hade förbokat parkering på Lillhults parkering, så praktiskt att bli körd till avgångshallen och hämtad..därtill lägre pris!! Resan förlöpte utan konstigheter. Norweigen flög vi med, så bra med nät på flyget Framme i Barca så tog vi flygbussen in. 5 e pp, den stannar behändigt vid P de la Catalunja. Hotellet hade jag bokat ihop med flyget på deras hemsida..Det låg långt ner på La Rambla. Så det skulle vara nära ut till bussen ut till båten. Hotelet hette Arc la Rambla. Rummet vi blev visade till var inte det som jag hade bokat..så ner till receptionen och sa ifrån. Men receptionisten stod på sig och så gjorde jag..så hon tillkallade en annan personal och nu blev vi visade två bättre rum som vi kunde välja på. Så var det löst😀 Efter ha tagit rummet i besittning.gick jag ner till restaurangen och köpte lite mat till oss dvs lunch. Sedan lite vin och vila. Hade bokat bord på en bra restaurang Viana.kl 18. Vi gick ut i god tid för att hitta dit.. det var kallt så T köpte en grön mössa med haschplanta på 😀 Maten jag valde var superb. T var väl inte lika nöjd med sin argentinska köttbit. Kvällen fick sedan innehålla lite affärsbesök och givetvis ett besök på Placa Filip Neri. Det var julmarknad på torget utanför katedralen. Trötta var vi när vi kom hem, det hade varit en lång dag

Kiruna feb 2018

Naturresa på LaGomera, inklusive 3 nötter på Teneriffa

Rättvik aug 2015

Rättvik aug 2015

28 augusti 2015 - 31 augusti 2015

Weekend tripp till Dalarna bara för att..

Rom på höstlovet 2008

Thailand 2006

Thailand 2006

19 november 2006 - 6 december 2006

En ren semesterresa

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ann uppdaterar sin resa