lyckligt gift mor
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Halva nöjet är att längta
lördag 13 januari 2018 - Örebro, Örebro län, Sverige

Efter en tämligen resefattig sommar (vi sov hemma VARJE  natt så när som på ett par lägernätter i tält) så suger det REJÄLT i upplevelsetarmen. För två år sedan gjorde vi av med Svantes sista föräldradagar på en en femveckors-resa till Koh Lanta... och nu är det dags för dotterns

Ovantad lillsemester i London
fredag 11 augusti 2006 - London, England, Storbritannien

... bidde det! Igar skulle vi enligt BA fa flyga hem tidigast tisdag men idag lat det annorlunda! Vi far aka hem redan pa sondag kvall! Sa vi myser och har det bra hemma hos Inger och Henrik aven om de inte ar hemma... Ha precis tagit ett klassiskt kort pa nollmeridianen och strosat i parken.

We sure picked the right day!
torsdag 10 augusti 2006 - Bali, Indonesien

...TACK snalla Marta for att du ordnade sa att vi fick bo hos din syster och svager!!!! Nu sitter vi har i det mysiga huset i London och vantar pa att vi ska komma fram till British Airways for att fa en ny biljett hem. NAR? Ingen som vet, ingen som vet. Vi har nu varit pa resande i fot i tja... 46

VAAAARMT!!!
onsdag 9 augusti 2006 - Hongkong, Hongkong

Pa vag hem... vi har precis kommit tillbaka till flygplatsen efter en svang down town. Det ar SJUKT varmt har!!!!! Helt osant... men tack och lov for affarer med air condition sa man kan svalka sig. KUL att ha sett liiiiiite av Hong Kong... lite New York kansla faktiskt. Fast fler kineser. Sista

35!
torsdag 3 augusti 2006 - Bali, Indonesien

HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE!!!! Vi har precis kommit hem fran en utsokt middag pa - kanske - sodra Balis mysigaste och (dyraste?) restaurang. GADO GADO i Seminyak. Men det var oslagbart. Fodelsedags"barnet" ar saaa nojd! Jummie! DESSUTOM har den kare maken bokat.... 2 natter pa femstjarnigt hotell fran

Gatorna tomma!
torsdag 27 juli 2006 - Bali, Indonesien

Det ar verkligen ode har! Var ar alla tuister??? Balineserna tror att alla ar radda for tsunami. Ar det sa? Eller har fotbollsVM atit upp alla pengar for europeerna? Vi kanner oss laskigt ensamma ibland dar vi gar pa gator som vanligtvis pulserar av turister. Dagarna pa barnhemmet gar mot sitt

Glomde...
torsdag 20 juli 2006 - Bali, Indonesien

GlÖmde berÄtta att lillebror kom in som nummer 37 eller 38 av 26 000 springande indonesiser i sÖndags!!!! Han var fÖrsta utlÄnning i mÅl och kantades pÅ upploppet av jublande balineser! Intervjuades sen av Bali TV som sedan visade bÅde intervju och start med BjÖrn lÄngst fram pÅ

Vi ar valbehallna!
torsdag 20 juli 2006 - Bali, Indonesien

MÅnga undrar om vi kÄnt av tsunamin och jordbÄvningen pÅ Java, och svaret Är negativt. Ingenting. Det Är inte klokt vad det hÄr landet drabbas. FruktansvÄrt. Men som sagt, vi mÅr bra och ha inte kÄnt nÅgot hÄr. Tack fÖr alla inlÄgg! Vi glÄdjer oss. Jag ser fram emot tjejkvÄllen

Vi fattar ingenting
fredag 14 juli 2006 - Bali, Indonesien

... Är nog den mening vi sÄger oftast varje dag. FÖr nÄr vi tror att vi fattar dÅ visar det sig att vi visst inte fattat nÅgonting. Och vi menar inte sprÅkfÖrbistringar (bara) utan mer... ja, vad kallar man det? Kulturskillnader. Helt enkelt. SÅ vi har det vÄldigt spÄnnande pÅ ett

Salamat pagi! (Gomorron)
fredag 7 juli 2006 - Bali, Indonesien

Den bästa nyheten ar att tuppen har borjat sova pa natterna och vaknar nu inte förrän halv fyra vilket just nu känns helt OK! :) Däremot var det fotbolls rally härom natten vilket gjorde att vi inte ens somnade. Nar barnen gick till stranden for att öva på sina danser klockan fem låg vi

Costa Rica 2018

Costa Rica 2018

30 januari 2018 - 23 februari 2018

Vi åker tre veckor till Costa Rica med familjen. Svante 10 år och Tilla 8. En stor del av syftet med resan är att barnen ska få prova att surfa - pappans absolut största glädje i livet.

bali 2006

bali 2006

17 juni 2006 - 10 augusti 2006

Vi åker till Bali igen.... men den här gången blir det lite annorlunda. Vi ska ju hjälpa till på barnhemmet...

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Liza uppdaterar sin resa