jag e en kille på *host* 32 höstar som gillar att...bla bla bla bla...
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Svårare blir det...
lördag 13 mars 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

...att komma på saker att skriva till er! Jag har flyttat till ett nytt hus iaf. Vill lyxa till det dom sista månaderna. Så nu har jag AC för varma dagar,satellit TV för ensamma nätter och ett badkar för inte så ensamma nätter;) Fick för mig att jag skulle ta det lugnt med

Alla hjärtans dag <3
söndag 14 februari 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hoppas ni alla får en underbar alla hjärtans dag. Sj har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än. Igår kom 2 av mina vänner hit på besök (Makkan & Jojo) och det fira vi med grill på stranden. Tidigare på dagen innan dom hade kommit hit så åkte jag och resten av mina

den hårda vardagen!
söndag 31 januari 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

upptäckte precis att det var ett bra tag sen sist,men det är svårt när det inte händer så mycket! Min vardag består av att ligga på stranden hela dagen och snacka skit,sen framåt kvällen letar man upp nån fest och finns det inte nån skapar man en egen. Det är ett hårt liv men nån

Bullsharks!!!
lördag 9 januari 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Tydligen har hajarna (bullshark) hittat hit igen,så då är det klart man måste bege sig ut för att kolla på dom. Så det var bara att packa sin dykarutrustning och hoppa på speedbåten. Tyvärr hade vi ganska mycke otur med vädret. Regna väldigt mycket och va lagom höga vågor. Men man

100%
tisdag 5 januari 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Efter mycket fördröjning och uppehåll ang slutprovet för min dykutbildning så har jag äntligen gjort den. Lyckades få alla rätt så jag är rätt stolt faktiskt. Nog första gången jag lyckats med det..hehe. Så nu har jag mitt certifikat och det ska firas idag med mycket öl;) Det var

Gott Nytt År!!!
torsdag 31 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Vill passa på att önska er alla ett gott nytt år. Jag har det fortf hur bra som helst,har börjat min dyk utbildning nu som jag kommer va färdig med den 2:a Jan. Och som det ser ut nu så kommer jag forts att utbilda mig inom det,har man tur så kan man ju jobba inom det och det innebär ju

Den mörka sidan av paradiset.
söndag 20 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Har varit lite kreativ och fixat en julposter. Det blir fest här på stället så då kan det ju vara bra om folk vet om det. Får väl ta en runda på stranden imorgon och dela ut lite flyers. Igår fira vi en kille för att han hade klarat sin divemaster (dyknings tjofräs) och för honom

X-mas förfest.
tisdag 15 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

så vad har hänt nu då?...den 13:e var det dax för julpynt. Så då blev det en stor fest med en massa mat och dricka. Festen var hur bra som helst tills dom börja spela riktigt usel musik,då flytta ett par av oss in i en bungalow och fixa vårt eget party...som var ett av det bästa jag haft

En kramgo´ timme.
måndag 7 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

ojojoj,var ska man börja? ja just det,nu kom jag på det...det har inte hänt så mycke nu heller;) fast iof...har börjat träna nu. så nu är det inga mer sena nätter med en massa öl...pprrfftthahaha..vem försöker jag lura? men jag ska försöka iaf. Men den största händelsen är väl

Fullmånens sken är över...
torsdag 3 december 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej alla där hemma. Nu har det gått för många dagar sen sist jag skrev nått,så jag kommer inte ihåg vad som hänt fram till nu;) Men igår var det party iaf vilket var överaskande bra. Först tänkte jag hoppa det,var inte alls sugen på det. Men efter man suttit i baren en hel dag och

Thailand 6 månader

Thailand 6 månader

1 november 2009 - 14 maj 2010

En resa som inte riktigt blev som planerat...

Thailand...där vi trivs bäst!

Thailand...där vi trivs bäst!

8 februari 2009 - 25 mars 2009

Denna gång åker vi bara för att koppla av,inga äventyr,ingen spänning. Fast vem vet? Vad som helst kan hända!...

New York!!!

New York!!!

21 september 2008 - 30 september 2008

Dax att kolla in städernas stad!

Asia Fever 08

Asia Fever 08

11 februari 2008 - 11 april 2008

3:e gången gillt!

thailand nr2

thailand nr2

12 februari 2007 - 11 april 2007

nu åker vi tillbaka för en ännu längre titt på detta underbara land.

thailand nr1

thailand nr1

1 februari 2004 - 15 februari 2004

vår första resa till thailand.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fredrik uppdaterar sin resa

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!