Hej alla! jag har nytt svenskt nr som kommer att gälla inom kort:0707 60 55 61. jag har även ett spanskt mobilnummer: 0034 636 800 495 aom gäller när jag är nere i spaninen:) Om ni vill kolla fer bilder kan ni kolla in lindas blogg; masslan.blogg.se PUSS o KRAM
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
mindre en vecka kvar:(
torsdag 2 juli 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej! sag att det var lange sen jag skrev! iaf sa har vi vart i Ronda, vi skulle akt till sevilla men dfet visade sig va for dyrt med bussen. ROndag var dessutom narmare. dock blev jag kissnodig nastan direkt pa bussen som skulle ta 2.45 h, men som tog 3.5 h. anev fast jag kissade precis innan vi

fredag!
fredag 26 juni 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej! igar var vi i Marbella, bussen stannade en bit ovanfor centrum, sa vi vandrade ner genom gamla stan till havet. vilken vi vi missat under de 3 ggr, som jag o tjejerna var har:) typ en av de finaste sakerna i marbella. forr var det dock H&M som var intressant, o skatertavling utanfor

Nastan 2veckor
söndag 21 juni 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej! har ar allt bra som vanligt, utom min ihallande hosta som later som jag druckit en flaska whiskey o rokt en limpa cigg(sa ar inte fallet!) den vagrar att slappa,har vart hos farmaceupten har o fatt nan hostmedicin, mot typ bronkit. han frgade dock varfor jag inte gatt till lakaren nar jag sa

torsdag 18 juni 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej alla! har hander det mkt! dorrhandtaget pa lgh har lossnat, men var vard har fixat det som hon sager. skruvat tillbaka det med storre skruvar. dock sa lossanr det fortfarande, men vi har hittat ett litet knep med nyckeln sa det gar bra! Forra veckan lag vi pa stranden o oscar sa plotsligt att

snart 1 vecka i malaga
måndag 15 juni 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej! vi har precis atit en frukost pa plaza merced. Oscar har tappat sin kamera pa resan hit sa jag har precis ringt spaniar men de hade bara upphittade mobiler fran det datumet. kanske var det i taxin den ramlade ur, men konstigt iaf. hade den fickan stangd hela tiden!! iaf, nu ska vi snart ga

forsta anhalt iternetcafeet
fredag 12 juni 2009 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej pa er! har gar allt jattebra! oscar brande sig pa stranden igar sa vi tar det lugnt idag. tankte ga o titta liute busstider o sadant till utflykter till diverse stader! ronda, sevilla, granada m,m det gick jattebra med husagaren! jag pratade forvanansvart flytande. oscar var imponerad.

examen!!!
tisdag 22 maj 2007 - Málaga, Andalusien, Spanien

hej på er alla! u drøjer det tyværr inte så ång tid tills ni får se mig. får ångest bara av att skriva det. nær jag pratade med pappa i søndags sa han; vi ses næsta vecka" Då slog det mig.. det kændes tungt att høra, bev så verkigt då. Men iaf, i fredags så ahde vi ju examen. den

Malaga II

Malaga II

9 juni 2009 - 6 juli 2009

Malaga gang 2 med Oscar

cypern-ayia napa

cypern-ayia napa

3 mars 2009 - 10 mars 2009

jag och oscar åkte på sista minuten, spec med ving till cypern, väl medvetna om lågsäsong och syftet var inte att festa. det var vi 2 och 40 pensionärer!

malaga

malaga

1 oktober 2006 - 25 maj 2007

jag och två kompisar åker till malaga, spanien för att plugga spanska i 8 månader. Vi ska bo i studentbostäder de första 3 månaderna sedan ska vi hyra en billigare lägenhet tillsammans. [i]Detta kommer bli vårt roligaste år någonsin!!![/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Frida uppdaterar sin resa