Jaaaaa nastan borttappad tva ggr! :)
torsdag 29 december 2011 - Comodoro Rivadavia, Chubut, Argentina

Hola! Hoppasn va fort tiden gar! Jag har varit i Argentina i mer an tva veckor nu! Jag hade en fantastisk vecka i Mar del plata tillsammans med Florencia, underbara kvallar,utgang, stranderna, vollyboll, mate drickandes vid alla torgen:) Den 22 tog jag bussen 22h till Comodoro rivadavia. Val

Mar del plata
fredag 16 december 2011 - Mar del Plata, Argentina

Hola Guapos!! :) Torsdag- Jueves 15-12-11 Resan i bussen gick bra, kom fram efter nagra timmar. I bussen kunde jag inte halla mig ifran att vara social, sa jag pratade först med mina “grannar” I bussen. Men sen gick jag ner till chafförerna, dem berattade en hel del om norra Argentina, samt

Unos dias en Buenos Aires

Nya uppdateringar.. Spanska eller svenska…?? Hmm Svenska! Nu blev det nästan lite svart att skriva. Jag har verkligen kommit bra in i spraket. Men ni far ta texten som den ar. Kanns som om jag blandar ihop allt. Tisdag Pa kvallen gick jag , Axel och nagra av hans kompisar till en nattklubb

Framme i Argentina

Nuu sa ar jag äntligen framme i Argentina. Sitter för tillfället i min kompis lägenhet. Igar började dagen med tag ifran Halmstad till Köpenhamn, Flygfran Köpenhemn till Madrid, sedan en ganska lang väntetid i Madrid. Fran en början var det 6,5 h. Men inte förens vid 01.00 den 13:de akte

Dagen innan avfärd
söndag 11 december 2011 - Falkenberg S, Hallands län, Sverige

Bara några timmar kvar tills jag lämnar Sverige. Det pirrar väldigt mycket. Halmstad med tåget till Köpenhamn, sedan vidare med flyg. Köpenhamn-Madrid Madrid - Buenos Aires. Då är jag framme den 13/12 på förmiddagen. Pusss o hej! Nu blir det att kasta sig över kudden min :)

ARGENTINA

ARGENTINA

12 december 2011 - 14 februari 2012

Under året 2008-2009 var jag utbytesstudent i södra Argentina. Nu efter 2½ år är det äntligen dags att återvända till mitt "extra"land. Det kommer bli en 2 månaders lång resa med många äventyr. Under resans gång kommer jag även ha me mig en vän ifrån Svearike. "El Rasmus". Här kan du/ni läsa om våra äventyr i Det glassstrutsformadelandet Argentina! <3

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Brita uppdaterar sin resa