Planerar just nu mina drömmars resa till Thailand med omnejd!!! Resan startar vid årsskiftet 2011/2012.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Pak Nam, Krabi, Thailand
Back in KL

Dags for en liten uppdatering! Har spenderat lite mer an en manad har i Malaysia nu, tiden gar fort men langsamt. Forsta tva veckorna holl vi till i sodra delarna med nagra klasskamrater till Oskar. Red pa strutsar (ascoolt!), badade i vattenfall, hangde pa malls, bowlade och at! Vi tog oss aven

Underbart, märkligt och åska.
tisdag 14 februari 2012 - Unawatuna, Sydprovinsen, Sri Lanka

Då ska vi se, ska försöka mig på ett första dagboksinlägg via telefonen. Sri Lanka har visat upp många olika sidor! Första kvällen åkte vi till Negombo. Allt var mörkt och vi såg knappt en kotte på gatan, började undra lite vart vi hade hamnat :P men första dagen märkte vi att vi

Snart så.
söndag 4 februari 2007 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Nu är det inte långt kvar tills vi åker! Idag är det söndag ... o på onsdag, 10.45 går planet mot Thailand! Pratade med Malin förut! Känns så overkligt att vi verkligen ska till Thailand!! Snart så åker vi!

Asien runt

6 februari 2012 - 11 juni 2012

Backpackingresa mestadels runtom i södra Asien under ungefär fyra månader!

Thailand med Malin!

7 februari 2007 - 19 februari 2007

Landar i Phuket, sen bär det av till Phi Phi o så får vi se!

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Frida uppdaterar sin resa