Ung arg man som planerar att se allt innan han trillar av pinn.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Wanaka, Otago, Nya Zeeland
Att bli sparkad på franska
lördag 12 december 2009 - Bagnes, Valais, Schweiz

Ja. Jag har då lyckads med konstycket att bli avskedad innan restaurangen har öppnat. eller...en vecka efter utsatt öppningstid men den har blivit framflyttad 6 ggr så.. Nåja, dagen börjar kl 13 i köket med att vänta på huvudinvesteraren Umberto som inte kommer förens 17.30. Sen delas

Att slänga råvaror och äta dyr personalmat
söndag 6 december 2009 - Bagnes, Valais, Schweiz

Frank "frallan" Feregucci beställde ju som tidigare skrivit hutlöst många råvaror, som 5 kilo tryffel, 50 kilo pilgrimmsmusslor i skal poch så vidare för nån vecka sen...idag luktade kylen skit...så vi slängde istort sett allt han hade beställt...för det hade blivit dåligt. Förutom

Att kocka på franska
söndag 29 november 2009 - Bagnes, Valais, Schweiz

'Aight Kom ner för 14 dagar sen eller nåt åt det hållet och igår var första prep-dagen, mest för att den franska köksmästaren Frank "Frallan" Feregucci köpt in 50 kilo blandad färsk svamp, 20 kilo kraba, 10 kilo hummer, en 7 kilos piggvar, en 12 kilos torsk, 50 kilo pilgrimsmusslor i

Hej Då
söndag 15 november 2009 - Solna, Stockholms län, Sverige

Ålrajt, om ett par timmar sticker jag till the alps och jobbar 1000 timmar. Det mesta är avklarat nu, ska bara lyckas stänga mina resväskor och komma ihåg passet...hm..var fan ligger passet? shit...har du sett mitt pass? well well, syns i april! Ord och fredarns ut

Nitton dagar kvar
tisdag 27 oktober 2009 - Solna, Stockholms län, Sverige

Okej Jag ska alltså åka till Schweiz för att jobba och åka skidor i ett halvår. Problem - Lösning: Arbetstillsånd - Uppgifter skickade till chef som löser problemet Bostad - Personalboende, tvåmanshytter Knivar - Ligger på Norr Mälarstrand och blir slipade för 40:- st Skor - Nya,

Krakow - Stockholm
torsdag 27 augusti 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så kom dagen som man bävat inför, hemresedagen. Tanken var att ta sig till Danzig och försöka ta en bår därifrån men det sket sig ju eftersom jag hade förhalat tidsplanen och hamnat typ en vecka efter. Hade för roligt helt enkelt. Så. Att ta sig från krakow till stockholm på under

Visit to Vienna
måndag 24 augusti 2009 - Prag, Tjeckien

Sidorna blev tama. Efter att jag trillat pa en matta vid liften och haft sonder min tumme, solkramen glommde jag sa mitt ansikte blev trasigt, har gatt omkring den senaste veckan och omsatt skin som en orm. Ingen vaker szn. Efter Hintertuxer akte jag tillbaka till munchen for att dricka ol, det

Ost, konst, slott, Innsbruck och en glaciär
fredag 14 augusti 2009 - Innsbruck, Tyrolen, Österrike

Jag har, som ni kanske har sett, köpt en kamera. För en miljon franker, det är vad dom kallar pengarna i geneve. Kameran är förövrigt svinbra. Jag har besökt staden som boken Vargarna fran Elba till största delen utspelar sig i, zürich har hunnits med, och jag tog mig faktiskt till

OsG-Paris-Bayuex-Bunkrar-Paris-Schweis
fredag 7 augusti 2009 - Genève, Schweiz

Jag vann mot den röda dagen!!! Tänkte att om jag är på semester så ska jag också vinna. Detta gjordes genom att ta veckans buss till OsG, hitta ett hotel som inte skulle finnas, käka konserver, kolla på staden, fota staden med mobilkamera eftersom kameran jag lånade av mamma är från

Bordeaux + att hitta ORADOUR SUR GLANE del. 2

Lämnade bror pa hotellet i nice med fyra slantar till bussen, hoppade pa ett tag till Bordeaux...eller...dom tyckte att jag skulle till mersilles och jag sket i att ga av sa jag hamnade i Bordeaux. Där tvättade jag och läste ut en bok. Nu sitter jag för andra gangen i Limoges, the shit city,

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Henric uppdaterar sin resa