Kanske koper nagra plantor i Amsterdam Eller lagger mig o glassar pa Koh Pha-Ngan
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos
Manager!!
tisdag 1 april 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Har nyss kommit hem fran Malaysia o jobbar nu lagligt i Thailandet for forsta gangen under alla dessa ar. Har fatt jobb som Manager pa Koh Pha-Ngans branch office for www.crystaldive.com dar vi aven saljer dykturer o kurser for Lotus Diving. Kolla in oss pa www.backpackersthailand.com o halsa mig

Faster Harder Scooter
tisdag 12 februari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Nyinkopta Aladdin byxor, Barbiescooter (knallrosa!) och lite farg i ansiktet. Eeh, har legat vid poolen idag. Vaknade av att det duggade. Hem, inser att det inte finns vatten. Brakar med pumpen. Lyckas fylla en halv tank. Dosvett. Duschar. Slut pa vatten (typ). Kan fylla pa vid midnatt igen. Leker

Life in Penang
tisdag 29 januari 2008 - Pinang, Malaysia

Tjohopp! E nu pa visarun i Malaysia. Sista dagen idag, drar tebax hem 05.00 i mon bitti. Thank God! Sag faktiskt fram emot min visarun lite grann, for jag ville kopa vaskor o sova! Sjuk somnbrist efter Jan fullmoon. Hade sjukt roligt dock! Yehoo! Spaz fyllde 30 i krokarna o vi hade ett skont gang

Home
söndag 6 januari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hellu allesammans! God fortsattning! Har inte skrivit nat sa ska val forsoka skarpa till mig. Hoppas ni alla hade en god jul o ett gott nyar! Jag har varit har i lite drygt en o en halv manad nu. Tiden passes fort o hinner inte riktigt med. Har en liten paus nu efter nyar, har vart vansinnigt mkt

I love you, I love you, I love you!!!!!
tisdag 3 juli 2007 - Bangkok, Thailand

Honor is purely n entitely mine...for the epitome of respect that you have bestowed upon me by sharing your utmost pure feelings. It's in my heart, in my sole, in my bones and every single little molecule. I love you!

Just a thought...
onsdag 27 juni 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Life is like a flow of a river. One meets and sees so many places, but do remember at the end of the river it meets open ocean. You have an open large heart hearted ocean waiting to welcome and greet you with open arms... God has decided something so exceptionally good for YOU!

Old school!
onsdag 27 juni 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Da var jag tebax pa samui igen da efter att ha spenderat en natt pa Koh Tao. Forsakringsfolket hade fatt for sig att jag skulle traffa en annan lakare sa jag fick vackert aka hit igen. Gardagen spenderades i sangen da jag var helt vimsig. Kollade pa en film o laste lite. Imorse korde Spaz mina

Barotrauma
fredag 22 juni 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Jaha ja. Da skulle man ju egentligen kommit hem en svang nasta vecka men eftersom jag lyckats mig pa ett barotrauma sa blir d inte sa. Far se va lakaren sager pa sondag. Har varit o halsat pa Anna o Spaz pa Samui, d va skoj! Anna gjorde very well pa sin dm challenge! En pase full med spyor utanfor

Ahhhggg!
fredag 1 juni 2007 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Frustrerad, irriterad o sa trott pa all skit! Min mob pajade i forrgar, men jag kan svara pa samtal o ta emot sms sa d e bara o hora av sig. Rakna inte m nat svar pa en gang bara om jag inte kan lana Bonnies... Igar sa dok jag med en tjej vis South West o d var sa skont o lugnt bara hon o jag o en

Well well well my Michelle....
onsdag 23 maj 2007 - Bangkok, Thailand

Well, you don't expect it to really happen but it does....Idag e forsta dagen pa lange jag haft nagon konstig slags stress release o d kanns himla gott. O jag e Dive Master inom max en vecka, vantar bara pa o fa in lite bokningar for fundives som jag kan leda o sen e jag klar! Yehoo!!! Halla

Asia

Just take me there!!!

Asien - Home Sweet Home

Asien - Home Sweet Home

12 november 2006 - 3 juli 2007

Tillbaka hem!! Fullmoons, Tom Yams o Chang! No need to say more!

London

London

5 april 2006 - 19 april 2006

Favorit i repris ;-) O ett schysst party i Brixton den 13e ;P

Greeece!

Greeece!

30 april 2006 - 18 oktober 2006

Drar till Karpathos o säsongsjobbar!

Inglaterra!

Inglaterra!

15 mars 2006 - 29 mars 2006

Drar till London o våldsgästar Ludo ;-)

Koh Pha-Ngan ;-)

Koh Pha-Ngan ;-)

21 september 2004 - 12 maj 2005

Back home again ;-)

Indien

Indien

21 november 2005 - 6 februari 2006

Dags att utforska nåt helt nytt...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa