lite div
lördag 6 november 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

ett tag sen jag skrev jag o gert varit i tapsa ki sen har vi haft några dagar med sol o värme men blåst lite. i går tog vi oss alla till PKK. tittade lite där jag o Sandra köpte varsin väska. sen är vår gång upp klar blev jättefin, även våran utemöbler blev bra. sen har vi varit o

Magnus o Sandra
tisdag 2 november 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Nu har våran ungdomar anlänt ner till byn. det var trevligt.(jag längtade efter dom) kl är snart halv åtta på morgonen. vi har folk som håller på med vår gång kom redan strax efter kl sju. vi ska snart gå vår runda på stranden. vädret ej bra molningt o bara 25 g. hu kallt. i dag ska

utflykt
lördag 30 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

vi tog en tur med moppen upp till dansing korn i dag vädret vad blåsigt men det är en fin moppe tur kunde inte få hem nåfra blommer synd. tog lunch i en liten by 2st stekt ris med kyckling en vatten gertb tog en efterrätt också 75bath. ca 15kr delat på två det kan man inte klaga på.

städning
lördag 30 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

se nu om korten på mig o noo kommer rätt

städning
fredag 29 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

i dag hade vi vår veckostädning av noo så vi tog en moppe tur till tapsa ki. åt middag på en resort där. när vi kom hem så kom noo med en bukett orcider o en ny vas, hon är bara så trevlig. ska ladda upp ett kort på henne o mig som hasse tog för ett år sen

bilder
torsdag 28 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Här kommer lite bilder från denna gången kommer mer sen.lite nya växter och en fest vi varit på

åskväder
onsdag 27 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

i går var vi med 2st par på varandan o åt gått. det var deras sitta kväll åkte hem i dag. men i natt har vi haft ett åskväder som bara den, har ej varit med om ett sånt åväder för. annars i dag har vi varit hos sömerska för att sy upp nya överdrag på våra ute möbler. sen skulle

tillbaks
söndag 24 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

kommit tillbaks till lugnet efter en nat hos fam larsson i ch am. en trevlig helg o intresant att se hur dom bodde, men man är ju riktigt lantis o gillar lugnet här i hy.

vila
fredag 22 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Ja i går sa vi hejdå till kerstin o dennis. tog det lungt på kvällen bara hemma. i morse så kom noo o städade, förts var vi på marknaden o handlade lite, ska göra middag hemma i kväll. tog entur ner till mrs umporn åt lunch där en syster gjorde vid mina tårnagla. o motte dom vill att

läggdags
tisdag 19 oktober 2010 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

nu har vi varit o ätit på Tambarin gott. Nu ska vi lägga hos snart kl är strax över 22 o temp 28g skönt

Thailand

Thailand

14 oktober 2010 - 9 november 2010

Vårt hem i Thailand

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anita uppdaterar sin resa