Värmen kallar!

lördag 3 mars 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Rent hypotetiskt
lördag 10 februari 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Östkusten- rond ett -check!
lördag 6 januari 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

På ett fik
tisdag 19 december 2006 - Brisbane, Queensland, Australien

Jag fann henne idag, sittandes på ett stängt fik. I skydd från regnet. Hon var inte själv, men ensam. Jag kände först inte igen henne. Det var så länge sen sist. Jag hade slutat leta, glömt att leta. Men så hade hon till slut hunnit ikapp mig. Dök upp i nuet och iakttog mig där jag

Full rulle

måndag 16 oktober 2006 - Cairns, Queensland, Australien

OzAsia

20 september 2006 - 20 juni 2007

Från Stockholm till [b]Singapore[/b], därifrån vidare till [b]Melbourne[/b] och via inrikesflyg upp till [b]Cairns[/b]. Längst östkusten bussar vi ned till [b]Sydney[/b], där vi planerar att stanna en längre tid. Resten av resan i Australien får ödet bestämma över. Här tänkte vi pricka in en sistaminutenresa över till [b]Nya Zeeland[/b], för att inte glömma [b]Bali[/b]. Från Sydney till [b]Kuala Lumpur[/b], därifrån på egen hand upp till [b]Bangkok[/b]. Beroende på tid, ork och ekonomi tar vi en eventuell sväng förbi Kambodja, Laos och Vietnam också.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ghazaleh uppdaterar sin resa