Reisverslag deel 6 (slot)
måndag 4 december 2006 - Rotterdam, Zuid-Holland, Nederländerna

Het laatste hoofdstuk van dit reisdagboek schrijf ik vanuit een zolderkamertje in het frisse en regenachtige Vlaardingen. De omgekeerde cultuurschok is groot en vooral de temperatuur en het tijdsverschil vergen nog een aantal weken om weer aan gewend te raken. Ook de Hollandse keuken ligt vaak

Reisverslag deel 5
torsdag 9 november 2006 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Zonder dat ik er erg in had zijn er alweer drie weken verstreken sinds het vorige hoofdstuk van dit dagboek. Mede door de betoverende omgeving van Vang Vieng maar hoofdzakelijk door de aanwezigheid van een australische schoonheid ben ik veel langer dan gepland blijven hangen in deze stad.

Reisverslag deel 4
tisdag 17 oktober 2006 - Mueang Chiang Rai, Chiang Rai, Thailand

Met vier-en-een-halve week is mijn aziatische avontuur alweer bijna doormidden. Ik moet zeggen dat na ruim 4 weken vertoeft te hebben in Thailand er enige gewenning op begint te treden. Natuurlijk doe ik nog steeds veel nieuwe indrukken op maar er beginnen momenten te komen dat het meer van

Reisverslag Deel 3
tisdag 10 oktober 2006 - Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

Voordat ik verder mijn doldwaze avonturen uit het verre Thailand over jullie uitstort wil ik jullie eerst bedanken voor alle leuke, grappige en vooral motiverende reacties op de eerste twee delen van dit dagboek. Het geeft mij een extra stimulans om tussen alle belevenissen door even een

Reisverslag deel 2
lördag 30 september 2006 - Mae Sot, Mae Sot, Tak, Thailand

Na twee weken in Thailand ben ik volledig gewend geraakt aan de manier van leven van de thai, het verkeer, de cultuur en het klimaat. Het tempo van leven van de thai ligt een stuk lager dan bij ons en ze maken zich dan ook niet druk om zaken die niet van belang zijn. Helaas is, door vaak gebrekkige

1e Reisverslag
söndag 24 september 2006 - Bangkok, Thailand

16-9 Eindelijk was het dan zover, de reis waar je al zolang naar uit hebt gekeken en gespaard hebt zou eindelijk beginnen. Natuurlijk was het afscheid met vrienden en familie emotioneel maar omdat we leven in een digitaal tijdperk kunnen jullie uit dit hoekje van Azie regelmatig een geluidje van

Thailand part II

Thailand part II

30 september 2011 - 22 oktober 2011

Thailand

Thailand

16 september 2006 - 25 november 2006

Rondreis door Thailand, Laos en Cambodja

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Glenn uppdaterar sin resa