Å fyyy va jag vill tillbaka till Thailand!! Längtar som en tok! Vill tillbaka varenda dag alltså!!!!
hemstad Östersund, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam
Slappar pa Cat ba
måndag 1 februari 2010 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

INTE!!!!!! Idag har vi vart pa djungel tur minsann! 10 km klattrade vi oss fram till en by. det tog fyra timmar av hard klattring, vandring, halking och svettning. jag tror jag overvann hojdradslan i liften i HongKOng for jag klarade det fint men benen ar lagom mora och skakiga nu! plus 5 kilometer

Kultur krock
måndag 11 januari 2010 - Siem Reap, Kambodja

Att resa ar till bla for att se saker, verkligheter man bara sett pa tv. Konsten i detta ar dock att ha distans till det, inte bli for kanslomassig. Igar gick vi in till Kambodja. Tog buss fran Bangkok och sedan taxi vidare fran gransen till Siem Reap. WOW, annorlunda. Fattigt, markligt. Kan inte

resan har borjat!
lördag 9 januari 2010 - Bangkok, Thailand

Då sitter jag i närheten av Khaosan Road i Bangkok, illåmaende och yr, fick visst i mig nått dåligt eller sa verkar malariapillerna på mig. Hur som haver! Vi kom till HonKong för fem dagar sedan och för alla ni som gillar och faktiskt INTE gillar shopping! RES DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja herre min je...
måndag 6 december 2004 - Bangkok, Thailand

Vad trotter man e nu!!! Vi var ju som sagt ivag och tittade pa nar de stora mannen slogs... Det var kul. faktiskt... Hade jag inte trott... En liten forfest innan sa hade man glasat in sig fram all sympati..=) Idag blev detmiddag med underhallning av thailandare som dansade... Det var.. Hmm.

Thai boxing nasta..=)
lördag 4 december 2004 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Ett maste anser jag nar man ar utomlands ar att gora saker som invanarna gor.. I det har fallet.. Thai boxing..=) Far se vad jag tycker om det.. Sa om tre timmar ska vi vara dar glada att fa titta pa nar de halvt slar ihjal varandra.. =\ Tog massage idag nar jag lag pa stranden och forsokte satta

Hastar
torsdag 2 december 2004 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Red pa hastar pa stranden igar jag och helena.. Kanske inte de mest trygga hastar som existerar.. De verkade inte vilja jobba med det som de gor.. Pa bort vagen ville de faan inte ens trava och galopp fanns ju inte pa kartan forann vi vande dea javlar galopperade de ivag vare sig vi ville eller

Hua hin
tisdag 30 november 2004 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Aaahhh vilken seeeg resa det blev igar!!! Batturen pa fyra timmar var harlig men inte bussresan.. Alla pa bussen forutom jag och tjejerna skulle till Bangkok.. 50 mil till norrut alltsa... Sa de hade en laaang resa framfor sig... Vi borjade skymta lite skyltar som det stod Hua hin resort mm pa nar

Hua Hin
söndag 28 november 2004 - Bangkok, Thailand

Imorgon far vi vidare till Hua Hin. Ska bli upplpckade med taxi harifran kl 11 sedan gar fargan till fastlandet ( Sutathani) klockan tolv. Bussen vidare sen gar inte forran 18.00 och vi ar frame i Hua hin klockan ett pa natten..!!!!!! Trott man kommner vara.. Alla dessa resor men Hua Hin ska visst

20 ars dagen
fredag 26 november 2004 - Bangkok, Thailand

Firas med att ikvall ga pa full moon party dar det ska vara riktigt kul har jag hort... Sedan blir det ( under sjalva 20 ars-dagen ) imorgon en lugn dag pa stranden.. kan det bli mycket battre..?? det har ar mitt paradis, man borjar kanna sig hemma nu fast hemlangtan gror ju anda saklart..=) Borta

Hat Rin
onsdag 24 november 2004 - Bangkok, Thailand

Laaaaaaaang resa igar.. Fem timmar med buss och massa bussbyten och fyra timmar pa en svajande farga... hekena stackarb\n blev ak sjuk som vanligt, gick runt och var full ett tag efterat..-=) Blev erbjudna boende av en man pa baten for 200 bath=40 kronor. vi tackade ja till dety. det lag direkt pa

Upptacker Syd ost Asien!

Upptacker Syd ost Asien!

3 januari 2010 - 22 april 2010

resan satter igang i HongKong och vidare till Bangkok, Vambodja, Vietnam, laos, Thailand, malayisa, Indonesien och Phillipinerna!! Yey!!

Thailand

Thailand

6 november 2004 - 9 december 2004

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofia uppdaterar sin resa