A butiful day after a skyfall!
torsdag 17 maj 2018 -

My taigh is better now after my motorbike fell on me.

Ett litet cafe en kopp kaffe en stol ett bord solen skiner vad mer kan man begära bara älskingen fattas!
onsdag 16 maj 2018 -

Väntar på att portarna till Harley Davidson Super Rally 2018 skall öppna ca 2 timmar sedan ska tältet sättas upp på området som är i en vacker park.

Vid floden Wisla

lördag 27 maj 2017 - Litoměřice, Tjeckien

Today the BBQ of pork by the river Elbe at Autocamp Slavoy

Dag 6
söndag 28 maj 2017 - Litoměřice, Tjeckien

I dag är det söndag och jag hörde kyrk klockorna slå, just nu vilar jag i värmen och justerade tändninge + 2 grader på harleyn.

Dag 4

Resan ifrån Polen gick genom vackra skogar med älvar upp genom bergen och in i Tjeckiens natursköna landskap.Vägarna är bra i Tjeckien.

Dag 3

Idag började resan mot södra polen för att besöka Hitlers mystiska underjordiska stad vädret var fint men batteriet i mobilen tog slut före vi hittade Osowka men tack vare min vän Andreas som kunde lite tyska hittade vi ett tyskt party som var påväg till samma ställe, vi fick besöka den

Dag 2
onsdag 24 maj 2017 - Trzebaw, Storpolen, Polen

En mestadels regnig dag med delvis uppehåll tog oss ifrån Gdynia till ett hotel Delicjusz i Trzebaw där vi torkat upp våra blöta kläder med personalens goda hjälp, vi har också käkat lite riktig biker mat goblonka.

Dag 1
tisdag 23 maj 2017 - Karlskrona, Blekinge län, Sverige

Första etappen ner till Karlskrona 47 mil gick bra hojarna tickar och går vädret har vart toppen runt 20 grader inte en droppe regn mest solsken, nu väntar vi några timmar på ombordstigning. Passkontroll vid incheckning körkortet ville dom inte se!

Bydgoszcz  Super Rally 2018 Poland

Bydgoszcz Super Rally 2018 Poland

14 maj 2018 - 27 maj 2018

Nu drar vi till Nynäshamn

Road trip with all four of us, me, Andreas, Harley and Davidson to Super Rally in Czechia

23 maj 2017 - 11 juni 2017

Mc resa med mig Harley och Davidson, och Andreas.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ronnie uppdaterar sin resa