Stora kontraster och stora djur

Indien Vs. Singapore Vi tror inte man kan uppleva storre kontraster. Efter att ha startat i smutsen och kaoset landade vi i formodligen varldens renaste och mest kontrollerade stad/land. Singapore ar verkligen ett speciellt och udda land, helt skilt fran grannarna Malaysia och Indonesien. Bade Anna

Stora kontraster och stora djur

Hej da Nya Zeeland!
torsdag 28 februari 2008 - Auckland, Nya Zeeland

"Den varmaste sommaren pa lange" Vi vet inte om nya zeelandarna har en viss tendent till att overdriva, eller rentav ljuga... Visst vittnar de sonderbranda kullarna och uttorkade floderna om att det varit varmt. Men dar vi ar lyser solen med sin franvaro... Kanske ar det av ren omtanksamhet som

En natt i fangelset
tisdag 12 februari 2008 - Nelson, Nya Zeeland

Lugnet efter stormen... Efter att ha skakat hand med Jay Leno, varit grannar med het politisk debatt mellan Obama och Hillary och atit allt for manga pannkakor till frukost, har vi nu lamnat alla artiga amerikaner och bytt ut dem mot hjartilga nya zeelandare Supersizematen mot backpack

Kandisarnas Mecca
onsdag 30 januari 2008 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Som rookie backpackers blev vi testade tidigt.. SAS har val aldrig legat oss varmt om hjartat, och gor det annu mindre nu.. Forseningen ledde till en halvmara genom Heathrow, for att fa en chans att hinna med 747:an till LA. Lyckligtvis hann bade vi och bagaget med. En genomsvettig Anna och knappt

3 världsdelar på 3 månader

3 världsdelar på 3 månader

26 januari 2008 - 28 april 2008

3 världsdelar på 3 månader...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa