Poda Chicken
måndag 29 mars 2010 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Heja LHC. Hej. Igår blev det ett par timmar utanför Bamboo Tattoo igen. Käkade hotpan och sen var det Happy Hour på drinkar, så då måste man ju testa några. Gick sen till Niclas rum och lyssnade på hockeyn. Idag hyrde vi en Longtail och åkte till Poda, men det blev så mycket folk så vi

Railey Beach
söndag 28 mars 2010 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej igen. Har nu kommit till Railey Beach. Fick våran första åsk och regnskur i Fredags kväll, den varade i ca 5 minuter, hela Koh Lanta slocknade. Åkte ändå in till Saladan, där var det mörk förutom lite tända ljus här och där. Några affärer och restauranger hade egen

Moppetur
torsdag 25 mars 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Har hyrt moppar igen. Åkte ner till Some where else och tittade på solnedgången och käkade. Onsdagen började med frukost nere på Relax Bay. Sedan åkte vi vidare neråt och badade en stund. Gav oss iväg mot andra sidan, stannade på utsiktplats och käkade lunch, vidare till andra sidan för

Thailand del 3
tisdag 23 mars 2010 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

På måndagen tog vi det ganska lungt på dagen med massage och fotvård. På kvällen åkte vi in till Saladan och gick och käkade på Papas. Räkor, musslor i vitlök, friterade vårrullar och annat smått och gott. Det är varmt och skönt här, just nu 33 grader i skuggan. Satt uppe och

Thailand del 2
söndag 21 mars 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Hej allihop. Torsdagen spenderade vi hemma i villan. På kvällen träffade vi Madde och Peter, gick och käkade på Kapten Kirk. Efter det blev det Raggie Bar med liveband. Där var det bra drag. Efter en hel del Singha och Sang Som, Thailändsk rom, blev det natta. Fredag åkte vi ner till

Äntligen fungerar Resedagboken
onsdag 17 mars 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Hej allihop. I Lördags eftermiddag landade vi på Koh Samui. Niclas ryggsäck saknades, fick den på Söndag kväll. Lördag kväll, dopp i poolen, beställde hem lite Thaimat, natti natti. Söndag fick vi för oss att gå ner till stranden, ca 4 km, om man går rätt väg, det gjorde inte vi.

SNÖSTORM
lördag 20 februari 2010 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Idag är det 20/2-2010. 10 minus och snöstorm. 20 dagar kvar till avfärd, längtar som f--n.

Ao Nang
söndag 5 april 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Igår låg vi på Ao Nang stranden och solade och badade. Tog sedan ett dopp i poolen. På kvällen käkade vi buffet. Avslutade med öl på Omalleys. Idag har vi legat vid poolen och nu ska vi ta en sväng in till storstaden Krabi för lite shopping. Beräknas landa i Stockholm 23.55 svensk tid

Hong Island
lördag 4 april 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Igår var vi på utflykt. Vi åkte först till Lading Island, det var en liten vik med en liten sandstrand, var sådär. Vidare till Pakbia Island, inget vidare. Sedan till Hong Island, kanonställe. Sol och bad även lite snorkling. När vi skulle åka hemåt pajade ena motorn. Efter många

Picknick
torsdag 2 april 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Igår började vi dagen på Railey Beach, sol och bad. Vi hade planerat för en picknick i solnedgången på Phra Nang. Klockan 12 började det att regna, men det höll inte på så länge så vi såg fram mot picknicken i solnedgången. Kl 5 började det ösa ner, så nu var det väl ändå kört

Thailand Koh Samui Koh Tao Bangkok

Thailand Koh Samui Koh Tao Bangkok

24 mars 2011 - 16 april 2011

Flyger först till Bangkok, vidare till Koh Samui, stannar där i 4 nätter. Tar sedan färjan upp till Koh Tao där vi hyrt ett hus i två veckor. Avslutar med 3 nätter i Bangkok för att fira det Thailändska nyåret.

Koh Samui Koh Lanta Railey Beach

Koh Samui Koh Lanta Railey Beach

12 mars 2010 - 3 april 2010

Sol och bad och ha det bra.

Thailand koh lanta railay beach ao nang

Sista minuten !!

Thailand Ao Nang Koh Lanta Koh Ngai Ao nang

Thailand Ao Nang Koh Lanta Koh Ngai Ao nang

13 mars 2007 - 30 mars 2007

krabi, koh lanta, koh ngai, krabi

Egypten - Sharm El Sheik

Egypten - Sharm El Sheik