Tre nyanser av beige ska bli tre nyanser av brunt.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Slutet gott, allting gott!
måndag 13 juli 2009 - Bangkok, Thailand

Idag ar ingen vanlig dag, for idag ar det Diddis fodelsedag, hurra hurra hurra! Idag ar det dessutom sista dagen pa var resa! Det ar svart att saga vad som har varit bast de tre manaderna vi har varit pa resande fot. Allt har sin charm! Den forsta manaden i Thailand var vi fem svenska tjejer som

Surf's up!
fredag 10 juli 2009 - Bangkok, Thailand

Hej hej hemskt mycket hej! Kuta var precis som vi forvantade oss! Milslang strand packat med surfare. Pa gatorna var folk mest packade...Vi fick boende pa ett superfint stalle med pool dar vi lag o plaskade nar vi inte var pa stranden. En dag fick vi hjalp av vara snalla svenska vanner att

Tva veckor i Indonesien
måndag 29 juni 2009 - Ubud, Bali, Indonesien

Hej igen! Vi har varit daliga pa att uppdatera resdagboken men vi har vara skal! Forsta veckan i Indonesien var vi nastan hela tiden pa resande fot, sen nar vi stadgade oss pa en paradiso var strommen sallsynt och priset dyrt. Men nu ar vi pa Bali sa nu kommer en uppdatering! Vi kom till Jakarta

Mellanlandning i superstaden
fredag 12 juni 2009 - Singapore, Singapore

Hej hopp! Lite mindre djur men desto mer betong och stal har vi sett har i Singapore. Vi har lyckats ganska bra att halla budget i denna jamforelsevis dyra stad i Asien. Det ar big business har, rent effektivt och exklusivt! Det kanns som staden bestar av shopping malls. Vi har tittat pa massa

"Welcome to the Jungle!"
tisdag 9 juni 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Oj oj oj vanner! Vi har haft tva underbara veckor har pa Borneo och vi vet inte riktigt var vi ska borja...Vi tar det fran borjan! Den 26 maj landade vi i provinsen Sabahs huvudstad Kota Kinabalu, aven kallad KK. Dar stannade vi tre natter och besokte en nationalpark dar vi snorklade och tittade

From KL with love

Hej hopp allihopa! Vi har bott in oss nagra dagar har i Kuala Lumpur efter fyra dagar i paradiset Perhentian Islands. Paradiset ligger pa ostkusten och bestar av tva oar varav den lilla backpackeron och den stora resorton. Den lilla on var som taget fran ett vykort, glasklart vatten och en

Tetjejerna har hittat hem
söndag 17 maj 2009 - Cameron Highlands, Pahang, Malaysia

Hej hej! Vi ar nu uppe i bergen bland te och jordgubbar! Cameron Highlands som det heter ar kallt och vackert. Igar sa tankte vi ta en liten tur till ett vattenfall. Nar vi ar pa vag dit sa gas vi om av en liten malaysisk-indisk man i sina basta ar. Vi borjar smaprata lite och innan vi visste

Lugnet efter stormen
tisdag 12 maj 2009 - Pinang, Malaysia

Hej hopp! Ikvall tar vi nattfarjan mot Penang, Malaysia efter atta intensiva dagar pa Koh Phangan. For tre dagar sen intraffade handelsen som gor att tusentals manniskor fran hela varlden vallfardar till on- Full Moon Party. Man dansar med buckets i handen till solen gar upp pa en proppfull

Lugnet fore stormen
måndag 4 maj 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Tjenis! Nu har vi varit lite sega pa att forfatta inlagg men vi har varit pa rehab pa Koh Lanta efter sammanlagt 7 dagar pa Koh Phi Phi. Nu ar vi fardiga med rehab och tog oss till partyon numero uno Koh Phangan! Pa Phi phi sa klamde vi in en battur till Maya Bay dar The Beach (filmen) spelades

Blodbrist pa Koh Phi Phi
söndag 26 april 2009 - Bangkok, Thailand

Sawadee kaa! Vi ar nu pa Koh Phi Phi som ligger pa vastkusten i sodra Thailand. Efter en natts mellanlandning i Bangkok satte vi oss pa en sjutton timmars buss och battur till on. Har ar vi inte ensamma trots lagsasong. Lite dyrare men lite roligare. Partaj pa stranden pa kvallarna och

Sydostasien

Sydostasien

14 april 2009 - 14 juli 2009

Med start i Bangkok planerar vi att ta oss ner till Bali via Malaysia, Singapore och Indonesien. Den som lever får se...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hannacamilladiana uppdaterar sin resa