T önt H ane O beräknelig M materialist A norlunda? S olkåt J obbig O värdelig :) H elig A nsvarsfull (not) N yfiken S eriös hmmm S offliggare O seriös mmmm N aiv Maila? [email protected]
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Tokyo, Hachioji, Japan
GOING HOME :)
måndag 26 maj 2008 - Bangkok, Thailand

Tja. Då var man på väg hem för en tredagars semester i Sverige :P Jag skriver igentligen bara här för att berätta att denna dagbok slutar att uppdateras men ni får gärna följa med på min blog som finns på www.nevisoul.com www.nevisoul.com //Thomas

Det magiska huset......
söndag 6 april 2008 - Ubud, Bali, Indonesien

Hör ljudet av nått som faller i vattnet till höger om mig, tittar ner och ser hur en groda snabbt simmar till stenen en bit bort ifrån var den hoppade ifrån, den klättrar smidigt upp till den högsta punkten och sätter sig till ro och tittar ut över guldfiskarna som simmar i vattnet nedan.

Oooops he did it again :D

Klockan är strax efter 23 och jag sitter på tåget tillbaka till Kuala Lumpur. Har hörlurarna på mig och njuter av skön musik medans jag sitter med ett stort leende både på insida och utsida, känner hur folk tittar lite diskret på mig och undrar vad jag ler åt, jag är bara glad, glad

Fri ifrån clownnäsor och ansiktsmålningar
lördag 16 februari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Som vanligt så har det tagit på tok för tid sen senast jag skrev här. Cirkusen är över och jag är åter på Kho Phgagnan och stannar några dagar till innan jag beger mig till Pai igen för att stanna där ett tag. Finns givetvis hur mycket som helst att skriva men isstället klistrar jag in

Glädje till 1000
fredag 18 januari 2008 - Mueang Chiang Rai, Chiang Rai, Thailand

Vill så gärna beskriva mina känslor jag har efter första dygnet med cirkusen på en av skolorna men mitt vokabulär kan inte beskriva glädje med så stora ord. Som ni förstår har hela teamet på 15 personer samlats och vi har tillbringat en natt på våran första anhallt som var en skola i

Cirkusdags
tisdag 15 januari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej! Nu är det verkligen på tiden att jag skriver lite här. Problemet är att det finns så mycket annat att göra än att skriva. Jag ska ta allt ifrån början. Som ni vet så nappa jag på det här med cirkusen och anlände till Andrea som är den ansvariga för hela teamet runt den 20

Skitminnen.......
fredag 7 december 2007 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Sitter på mitt sovloft i Pailand och tänkte tillbringa en kort stund av min underbara tid här till att skriva lite dagbok. Har trots allt inte skrivit här på ett antal dagar, men det är inte p.g.a av ointresse utan helt enkelt för att jag prioriterat bort det då det finns väldigt mycket

Million star hotell i Pailand......
söndag 18 november 2007 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

(bilder och filmklipp kommer om nån dag) Så mycket att berätta att jag inte vet vart man ska börja....... Till att börja med kan jag säga att jag har det så mycket underbarare än underbart! Kom hit för 4 dagar sedan. Tog nattbussen upp till Chiang Mai i norra Thailand, en 12 timmars

Efter regn kommer solsken har jag hört......
måndag 12 november 2007 - Bangkok, Thailand

Klockan 06:45 i på Bangkoks bakgator. Då har man landat i Bangkok igen efter en 12 timmars bussfärd. Tänkte ta några dagar här för att shoppa, och möta upp lite vänner som hade vägarna förbi. Vädret har varit katastrof och många av öarna på östkusten är avskärmade p.g.a

1 Thomas, 2 dygn, 3 soltimmar, 4 tjejer
söndag 4 november 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Tja igen! Då har man tillbringat ca: 3 dygn utanför Sveriges gränser och tro inte att du förstår rubriken för det är inte som du tror ;) Landade i Bangkok den 1:a och mötte upp Jenny som tillsammans med Cissi ska praktisera i södra Thailand så jag lovade att jag skulle guida runt dom en

Frihet utan gränser.....

Frihet utan gränser.....

31 oktober 2007 - 31 oktober 2008

En enkelbiljett till Bangkok, och sen då? Varför ha en plan som kan spricka när man kan vara fri och vara glad över varje händelse som sker?!

Jakten på paradiset

Jakten på paradiset

25 september 2005 - 25 juni 2006

Hela denna resan har ett enda mål. Att försöka hitta dom mest underbara paradisen och sen bara njuta av livet. I planerna finns inga planer mer än att jag lyfter ifrån Landvetter den 25sep och landar i Bankok dagen efter. Jag vet lika mycket om min resa som fiskarna i det turkosa havet där nere vet om mig. Lycka till Thomas! //Thomas

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Thomas uppdaterar sin resa