egen företagare inom bygg. vi är tre st.i fam, vi reser rätt ofta här o där. 12 dec åker vi till asien och kommer hem slutet av januari.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
bali
söndag 5 januari 2003 - Kuta, Bali, Indonesien

efter nyarsfirandet i kuala lumpur med massor av folk och ett enormt fyrverkeri drog vi vidare till singapore. otroligt vackert land, men dyrt shopping shopping om man har rad, har finns allt, rent o snyggt och ingen tjat.efter ett par dagar i singapore tog vi flyget till Bali (flygbiljett tur o

dagen efter
onsdag 25 december 2002 - Bangkok, Thailand

det ar hart for en tomte dagen efter pa en strand under en palm i 35 graders varme. idag kopte vi en formfranska och matade fiskar med,de at direkt ur handerna pa oss. kom aldrig till malaysia idag, men nu har vi kopt biljetter till pulau penang, bat o buss kostade 750 bath per pers. imorgon bitti

dykcert.
tisdag 24 december 2002 - Bangkok, Thailand

nu ar stoffe dykcertifierad och kan dyka var och nar som helst , jul maten var god , vi har ca 32 grader hur har ni det i varmen ??????????????????????? annu en gang godjul. ps . tangetbordet saknar a"n och o"n

god jul
tisdag 24 december 2002 - Bangkok, Thailand

hej pa er och god jul. efter 2 kaotiska dygn i bangkok, med massor av folk,avgaser tempel affarer och en tryckande hetta,tog vi natt taget till surat thani, koh samui en fin o med sandstrander kantade med palmer och resturanger, nar vi kom fram sa osregnade men det blev sol o varmt efter ett

asien

asien

12 december 2002 - 25 januari 2003

jaha så var det snart dags att luffa runt, thailand,malaysia,singapore och indonesien . härligt

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Harry uppdaterar sin resa