Hela familjen Grimgard består av 5 vuxna och 4 undomar/barn, som skall tillbringa 3 veckor tillsammans och resa runt i Thailand
hemstad Kungsbacka, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Kungsbacka, Hallands län, Sverige
snart lyfter vi
torsdag 14 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Sitter på flygplatsen på Koh Samui, måste vara världens vackraste och fräckaste flygplats!! Vi kom hit efter en väldigt blåsig båtfärd och ett stopp vid Big Buddha. Nu väntar Bangkok innan vi kommer hem till kylan... Kramar!!

Resan gar mot sitt slut
onsdag 13 februari 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Vi befinner oss på paradiset på jorden!! Ingen mottagning på mobiltelefonerna och dålig tillgång till internet, men en helt underbar ö , Koh Tao. Här är helt otroligt mysigt och fantastisk snorkling. Häromdagen var Hanna, Emma, Mathias, Nathalie, Klas och Pernilla ute och provade på att

Nu lamnar vi Koh Samui
lördag 9 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nu sitter vi och väntar på taxi som skall ta oss till High Speed Catamaranen som skall ta oss till sista ön på våran resa, Koh Tao. Vi skall stanna i 5 nätter och hoppas på bra snorkling. Bilderna är lite blandat, bl.a på Emmas, Klas och Mathias fina sand-folka som de byggde på Koh Mak.

Har atit middag precis
torsdag 7 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nu sitter vi på Koh Samui och har precis ätit en god middag, med smarriga glassar som avslutning. Det är ännu varmare här känns det som så idag tog vi en liten snabb tur till stan innan vi la oss vid poolen och på stranden resten av dagen. Titta in på Nezzzzan ( Vanessas resdagbok) för

Nu bor vi jattefint!!
måndag 4 februari 2008 - Phe, Rayong, Thailand

Nu har vi kommit till Koh Samet, och har bott här i två nätter, skall stanna ytterligare två tror vi. Första natten bodde på ett sunkit ställe, men nu bor vi hur fint som helst. Kent säger att det är det finaste de bott på någon gång i Thailand!! Stranden är liten och det finns endast

Nu ar vi pa Koh mak
fredag 1 februari 2008 - Ko Mak, Trat, Thailand

Hej alla!! Nu har vi hamnat på en pytteliten ö, och bor i lekstugor i storlek som en friggebod .... Mysigt men kanske lite trångt. Vädret håller i sig och vi mår kanon allihop. Idag har Klas, Pernilla, Emma och Hanna varit ute på en snorkeltur i 4 timmar, jättemysigt!!!!! I morgon åker

Fina flickor
onsdag 30 januari 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Sista kvällen på Koh Chang, i morgon bitti åker vi vidare. Här kommer en efterfrågad bild på de nyflätade flickorna. Varma kramar!!

Snart frukostdags med utsikt over havet
onsdag 30 januari 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej alla! Snart skall vi äta frukost, vi har redan badat både i poolen och havet. I går red vi på elefanter, och vi fick bada med dem också. Det var jätteroligt!! I morgon skall vi åka till Koh Mak, jag kommer att sakna Coco Nut men det blir säkert jättebra. Kramar Hanna Vi fortsätter

Vi ar framme
måndag 28 januari 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu har vi varit här i ett dygn och vi stortrivs! Vi kommer att stanna 2 extra nätter på Coconut Beach Resort innan vi skall vidare till nästa ö, Koh Mak. Idag har vi solat och badat och varit i Bang Bao, där vi satt på en bar och dinglade med benen, se bild! Kramar ifrån oss alla

Imorgon åker vi!
fredag 25 januari 2008 - Kungsbacka, Hallands län, Sverige

Wow imorgon åker vi bort från regn kalla vindar och till bad sol och god thailändsk mat.Jag kommer att sakna alla kompisar men jag ska tänka på er varje dag!Det ska bli roligt att flyga men jobbigt att flyga så långt.Jag har alldrig varit i Finland så det ska också bli kul. Hälsningar

Thailand-08

Thailand-08

26 januari 2008 - 17 februari 2008

Vi börjar resan med flyg via Helsingfors - Bangkok - Trat och första boendet på Koh Chang för att åka vidare till Koh Mak, Koh Samet, Koh Samui, Koh Tao och avslutar med shopping i Bangkok.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hela Familjen uppdaterar sin resa