Game Over
onsdag 26 mars 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hallå Hallå! Nu är vi äntligen hemma med väskorna fulla, bagage vikten slutade pa 46 kg totalt (vi fick ha 40). De tre sista dagarna i Bangkok var intensiva, från 9 på morgonen till 12 på kvällen var vi i gång! Vi var på de flesta kopcentrum värt att besöka i Bangkok. Pa sondagen

Framme i bangkok
lördag 22 mars 2008 - Bangkok, Thailand

Hej! Har kommer en snabbis for att tala om att vi overlevde Fullmoon och ar nu framme i Bangkok! Fullmon var en upplevelse, det var nastan for mycket folk, gick knappt att rora sig runt utan att tappa bort varandra men vi hade skit kul och var rediga och trotta nar vi kom hem till hotellet kl 6

Koh PhaNgan
torsdag 20 mars 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Tjaba Tjena Hallo! Efter var djungeltripp I regnskogen har vi nu kommit fram till Koh PhaNgang! Vi lyckades fa hela resan fron Khao Sok hit gartis for den vimsiga hotellagaren glomde ta betalt! Hotellet ar det basta hitills! Poolen och restaurangen ligger precis ovanfor stranden, ca 20 meter

We love Phi Phi
måndag 10 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Gud va underbart vi har det har!! Vi ar kvar pa Phi Phi langra an beraknat for vi trivs sa bra har! Vara dagar ser ut pa foljand vis: vaknar vid nio tiden pa morgonen och satter oss pa the Rocks restaurang for att ata frukost. Sedan tar vi en longtail bat till vackra Longbeach eller lagger oss

Sol och buckets! Kan de bli battre?
torsdag 6 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Sa wa dee!!! Har kommer en ny rapport fran paradiset! Vi har nu lamnat Patong Beach och befinner oss pa Ko Phi Phi island! Har pratar man pippijanska som later ungefar: pi pi pi pi!! De sista dagarna i Patong tillbringades pa stranden (emelie ser numera ut som en tomat!!) Vi passade aven pa att

Nastan som hemma!!
söndag 2 mars 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Da var vi framme i Thialand och duon har blivt trio!! Emelie motte oss pa flygplatsen i Bangkok med massor av losgodis!! Vi tog genast ett flyg ner till kusten och Phuket! Sugna pa kaviar, expressen och med lite hemlangtan bestammde vi oss att borja i den storsta turist stranden du kan hitta i

Fraser Island
fredag 22 februari 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Nu e vi me i matchen igen for har lyser antligen solen! Efter tre dar i regniga Airlie Beach holl vi pa att deppa i hop, ingen segling och vi borja diskutera att ta ett tidigare flyg till Thailand.. De va ingen som sa natt om nan regnperiod innan vi akte, Danne, kann dej traffad!! Men vi tog

Dykning pa Stora Bariarrevet!
onsdag 13 februari 2008 - Cairns, Queensland, Australien

G'day Vi ar antligen framme i Australien och Cairns!! Det kans ungefar som att vara tillbacks pa Fiji, det ar typ 40 grader varmt, vi e konstant svettiga och regnet vraker ner,, i alla fall forsta dan! Men men Cairns e en mysig stad och vi stortrivs pa hostelet som storebror Daniel skikat oss

Bay of Islands
fredag 8 februari 2008 - Paihia, Northland, Nya Zeeland

Enda sedan jag var liten har jag haft en drom: att simma med delfiner. Mamma sa alltid att nar jag blev stor skulle vi aka till andra sidan jorden och simma med delfiner... Sorry mamma men jag orka inte vanta pa dej.... Vi befinner oss i Paihia, en liten mysig by uppe i Bay of Island pa nordon

Fiji: Part I
måndag 4 februari 2008 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Bula Bula!! Hur har ni de hemma!! De skulle ju faktiskt va ganska roligt att fa veta!!! 32 personer har last forra inlagget och endast en komentar... Vi dor av ovetande.. skams pa er.. Ni som faktisk har skrivit behover inte ta at er! Aja, nog om det,, nu e vi tillbacka pa fastlandet och

Chamonix 720

Chamonix 720

2 januari 2009 - 11 januari 2009

Skidor och fest! Kan de bli bättre?

Jorden Runt

Jorden Runt

7 januari 2008 - 26 mars 2008

Den 7 januari drar Helena å Marielle ut i vida världen, jordenrunt.. eller nästan, LA, Fiji, Nya Zeeland, Australien och Thailand!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Helena uppdaterar sin resa