Det är jag som är Hella. Jag ska fara på mitt livs resa till Thailand. Sola,bada,festa och bara leva
hemstad Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Tillbaka
torsdag 8 maj 2008 - Bangkok, Thailand

Ja då var man tillbaka i Thailand och Bangkok igen och det är helt underbart. Just nu befinner jag mig hos brorsan i Bangkok men imorgon reser jag vidare till Phuket där jag tänker ta upp thaiboxningsträningen igen. Allt är finfint med mig. See ya

Thailand igen=)
tisdag 22 april 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Då hade jag styrt upp en resa till Thailand och Phuket, denna gången reser jag sjælv. Det blir att bo i Phuket och træna thaiboxning med Youdkhunthub och gænget=)

Sverige
torsdag 29 mars 2007 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Da var man tillbaka i Sverige igen och pa Arlanda,vantar pa att mitt flyg till Skelleftea ska ga.Sa da var resan over for den har gangen men forhoppningsvis drojjer det inte lange till innan nasta resa.Resan till Thailand har iaf varit helt underbar=) Snart ses vi alla=)

sjuk
tisdag 20 mars 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

JAg har varit sjuk i nagra dagar nu sa det har inte blivit nagon traning asen matforgiftad pa det,jag hoppas jag blir frisk snart eftersom jag bara har 9dagar kvar i paradiset. Forutom det har jag val inte gjort sa mycket speciellt.Var och kollade pa en fotbollsmatch for nagra dagar sedan.Ett lag

Patong Gym
måndag 12 mars 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu har jag tranat tre dagar pa Patong gym och det kanns i kroppen kan jag lova.Har aldrig haft sadan vark forut.Men det ar valdigt roligt och jag har alltid tva tranare som tranar endast mig sa det ar lyx.Jag kan lova att dom inte mesar med mig.Imorgon ska vi se thaiboxing pa Bangla Stadium och en

thaiboxning
fredag 9 mars 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu har jag fixat,sa imorgon ska jag pa thaiboxningstraning for forsta gangen och gar det bra och ar skoj sa fortsatter jag annars tanker jag aka vidare fran Phuket. Jag ska foroska ta nagra kort imorgon ocksa sa ni far se.Forovrigt ar det riktigt varmt har,som jag alltid sager.Men nu klarar man

Koh san Road
söndag 4 mars 2007 - Bangkok, Thailand

Nu borjar det narma sig har,jag hade tankt resa vidare 6mars men jag far se om jag stanna lite langre for jag maste bli lite friskare fore jag reser vidare. Pernilla reste hem i fredags och efter det sa har jag mest legat pa hotellrummet tyvar,men ikvall kommer nagra svenskar hit som jag traffade

Bangkok
fredag 2 mars 2007 - Bangkok, Thailand

Idag var jag och Pernilla och shoppade pa MBK ett shoppingcentrum med 2000affarer i och bio,bowlinghall och en massa matstallen. Jag kopte 3vaskor jag.Jag borde sluta kopa vaskor nu men dom har var jag tvungen att ha.Nu har Pernilla akt hem sa nu reser jag ensam igen.Jag bor pa ett ratt fint hotell

Koh Phangan
söndag 25 februari 2007 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Just nu befinner jag mig pa den omtalade on Koh Pangan.Bor i en bungalow just vid stranden ratt lagnt bort fran alla barer och affarer.Det ar sa otroligt vackert har,helt klart i klass med phi phi islands.Jag ska ta nagra bilder och lagga in sa ni far se.Igar var vi pa half moon party,mitt ute i

vattenfall
fredag 23 februari 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag var jag och pernilla pa en 3timmarstur till bergen och akte linbana mellan olika palmer,var riktigt roligt men sjukt sa hogt det var. Efterat sa gick vi och badade i vattenfallet. Alla bilderna pa linbaneturen har Pernilla sa dom lagger jag upp om en tva veckor men jag har lagt upp nagra nya

Shopping

Shopping

4 december 2007 - 8 december 2007

Shopping i New York=)

Jobbferie

Jobbferie

26 april 2009 - 3 maj 2009

En veckas resa med jobbargänget.Sol,bad och drinkar:)

Thailand

Thailand

6 maj 2008 - 4 juni 2008

Thaiboxning+sol och bad

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Helena uppdaterar sin resa