skall resa med hoj till Pommern i Polen och Tyskland. Start 20/6 och åter 30/6.
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Stralsund, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland
Hemma igen!
torsdag 1 juli 2010 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Hemma igen och lätt att ladda upp bilder! REsan började med regn och slutade med småregn när vi körde av färjan här hemma i onsdags morse. Dessemellan riktigt varm några dagar!

15 mil
söndag 27 juni 2010 - Zierow, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland

Idag ahr vi kört 15 mil i strålande solsken, det blev lite varmt...Vi passerade Rostock på vägen, och nu tar vi en återställare, vin respektive öl och har på tv för att se 8:delsfinal. Viktig match! (jag har tippat att Tyskland blir VM-mästare) (Leif tippade på Spanien) Zierow verkar vra

Ruegen
lördag 26 juni 2010 - Stralsund, Mecklenburg-Vorpommern, Tyskland

Firande midsommar här i Stralsund igår, ingen stång och inga blomsterkransar så långt ögat nådde! Lite konstigt var det. Imorgon söndag fortsätter vi mot Rostock. skall försöka ladda upp bilder, men det vill sig inte riktigt på den här datorn, (en gammal mac) skall försöka skriva

Internetstrul hela vägen
torsdag 24 juni 2010 - Międzywodzie, Västpommern, Polen

Hej alla, liten tillbakablick! Vi lämnade GBG vid 10.tiden på söndag, (datum har jag glömt!) Vi kom inte långt förrän vi var tvungna att ta första stoppet. Det tog vi efter 9 min! Det hällregnade! Stoppet blev i Mölndal; statoil bensinstation. Vi fortsatte till Halmstadtrakten för vår

Polska Rivieran
onsdag 23 juni 2010 - Ustka, Pommern, Polen

NUU!!!
söndag 20 juni 2010 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Om en timme drar vi. Ha koll på nyheter på denna sida. Du får meddelande när vi uppdaterar. Leif

Förbereder oss
fredag 18 juni 2010 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Äntligen, nu börjar det närma sig. Hojar ska ses över, ha koll på alla papper å sen är det bara packa å på söndag morgon rullar vi ut ur Gbg på väg mot Pommern i Polen och Tyskland via karlskrona. Leif

jaha
tisdag 1 september 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

jaha tjejer här kommer bilderna njut...

Packar
torsdag 27 augusti 2009 - Skovvej 2, Skagen, Danmark

Imorgon bitti bär det av till Skagen! Nu gäller det att veta vad det blir för väder! Senaste prognosen sa regn, hur kul är det sista helgen i augusti!

tillbaka igen
söndag 26 juli 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

jaha, hemma igen efter mc turen, allt har gått bra, ända in i garaget. Det som skall göras närmast är att ta hand om all tvätt, inte bara klädtvätten utan mc :n behöver också skuras! Det har varit kul att skriva här och det är många som tittat förbi och läst vad vi skrivit och tittat

Pommern

tjejresa till Skagen

Finlandstur

Finlandstur

13 juli 2009 - 27 juli 2009

Motorcykelresa från Göteborg till Finland med en avstickare till Ryssland.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tuula uppdaterar sin resa