Bortglömda pärlor på Mallorca
tisdag 10 juli 2018 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Mallorca är ett av Spaniens mest populära resmål, men det finns gott om dolda pärlor och hemliga platser att upptäcka - även om man har varit där förut. Turister lockas av det ständigt närvarande solskenet, vackra sandstränder, arkitektur i kolonial stil och det frodiga landskapet. Men

Medelhavets pärlor
onsdag 4 juli 2018 - Malta

Medelhavet bokstavligen kryllar av spännande resmål med otaliga härliga små pärlor att upptäcka. Av den anledningen tänkte vi här titta lite närmare på några ställen i Medelhavet som man definitivt inte bör missa.MenorcaMallorcas lillebror, som ligger strax öster om Medelhavets mest

Promenerade vid havet idag i Tyskland
måndag 11 juni 2018 - Tyskland

Fina stränder, kraftig blåst men med rätt kläder är det underbart att gå vid havet vid den här tidpunkten! Sen kväll

Har äntligen internet igen... Är i Tyskland!
onsdag 20 juni 2018 - Tyskland

Våran bas, där vi har en liten lägenhet högt uppe. Härifrån åker vi runt och tittat på fina platser. Nära gränsen till Tjeckien. Milt väder även om solen gömmer sig.

Fantastiska destinationer att nå med cykel
fredag 18 maj 2018 - USA

Medan terrängcykling är en äventyrssport av sin egen typ, innebär cykeltrafik ibland längre sträckor. Ofta måste man även bära med sig egna redskap för att bygga läger. Men trots det så är finns det några otroligt vackra platser på jorden som faktiskt ses bäst på två hjul. Oavsett

Sommarresor

Sommarresor

28 juni 2018 - 28 juni 2018

tjeckine

tjeckine

11 juni 2018 - 11 juni 2018

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Holder uppdaterar sin resa