Miami!!!!!!
tisdag 17 januari 2017 - Miami, Florida, USA

Här ska vi va de sista dagarna inan vi åker tillbacka till Sweden. Vi kommer att sola myket på stranden. Ingen av oss vill åka hem.

Värme, bad, aligatorer.
tisdag 3 januari 2017 - Orlando, Florida, USA

Här har vi varit i en aligotorpark. Det var kul och se alla algatorena. Vi ska vara här i två veckor.

Första badet i December.
tisdag 27 december 2016 - Jacksonville, Florida, USA

Här ska vi vara tills årskiftet. Vi ska vi bada och festa... :), Vi ska nog oxå bara ha det trevligt.

Merry Christmas
lördag 24 december 2016 - Charlotte, North Carolina, USA

Idag så gick vi själva och köpte presenter till varan. Vi sedan sågs vi på hotelt och gav varan dem. Det var kul. Nu har vi ätit och ska titta någon julfilm.

Buss 6h:(
fredag 23 december 2016 - Charlotte, North Carolina, USA

Idag åkte vi buss i 6 h. Det var inte kul, Men vi satt och diskuterade innan vi somnade vad vi skulle göra med prispengarna. Vi ska till Charlotte

MONEY
söndag 18 december 2016 - Washington, Pennsylvania, USA

Här i washington, har vi spelat på casino vi gick in med 1000$ och komm ut med 20 000$ Det var nice. Vi var riktigt glada :). Efter som alla inte fick spela så spelade Caspar för oss.

Philadelphia
fredag 16 december 2016 - Philadelphia, Pennsylvania, USA

Vi har sett lite sevärdigheter. Vi har ättit god mat. Det var en kul stad. Imorrn far vi mot Washington.

Nästa Stad
söndag 11 december 2016 - Philadelphia, Pennsylvania, USA

Äntligen frame i Philadephia efter 3 timmars bussfärd. Vi ska sova på ett hotel här.

The big apple
lördag 10 december 2016 - New York, USA

Idag såg vi manhattan, frihetes gudian. Vi såg gruond zero. Det var väldigt tragiskt :´( Och vi såg mandarien trump. #OrangeIsTheNewBlack

Nu smäller det.
lördag 3 december 2016 - New York, USA

Idag har vi landat på flyggplatsen JFK i New york. Vi ska va här några några dagar och ha trevligt.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hugo uppdaterar sin resa