Ska snart fa aka och upptacka Thailand och Vietnamn. LANGTAR!! Tipsa garna om ni har bra stallen som MASTE besokas. Garna tips om Vietnamn!!
hemstad Östersund, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Östersund, Jämtlands län, Sverige
bla sager jag bara om bajs malaysia

Igar natt landade vi har i Kuala Lumpur och jag och Fredrik har verkligen inte haft de nage bra har i Kulan. De borjade med att intenet vagrade funka sa vi kunde inte flytta over pengar. Sa vi landade i Kulan med INGA pengar alls klockan 23.30 pa natten. Men som tur va sa hittade vi nagra datorer

Idag ar de ingen vanlig dag!!
fredag 13 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Nu har jag och Fredrik bott har pa Arrow guest House i 4 hela dagar. Vi kan beratta att vi antligen har hittat paradiset. Men forst ska jag ta och beratta om resan hur vi hittade detta stalle. De borjade med att alla vi 8 akte och kakade mat ca. 20 min fran vart forsta stalle har i Koh lanta.

Dag vid poolen
måndag 9 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Idag har vi bara legat och latat oss vid forst stranden sen vid poolen. Jag har verkligen kampat med min branna idag, ar faktiskt riktigt jobbigt att ligga och sola hela dagarna:P Vi flickor stannade kvar vid poolen medans grabbarna tog en promenad langst stranden. Dom var borta valdigt lange.. Dom

Mys med alsklingen.
söndag 8 mars 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Kort inlagg. Vi har aterigen akt till ett nytt stalle, ar nu pa Koh Lanta. Hur mys som helst. Vi tog de forsta basta stalle idag. Jatte stora Bungas med riktiga toaletter och duschar. Tyvarr sa ar stranden inte sa fin inget badstalle men vi har pool istallet. Men imorgon byter vi stalle for vi

Phi Phi
fredag 6 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Nu sa befinner vi oss pa phi phi, har varit har i 4 dagar och har haft de super mysigt och skont. Vi har spenderat nastan alla dagar vid en strand ca 30 minuters promenad fran dar vi bor.. Igar hade vi en underbar dag, vi borjade dagen med att kopa 1 varsin madrass som vi skulle flyta runt pa i

Kallt
måndag 2 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Nu var de ett tag sen vi skrev natt inlagg sa tankte passa pa nu nar vi har nagra minuter till overs:). Nu har vi akt ifran djungeln och befinner oss i fina Ao Nang med strander och palmer. Me like!! Idag har vi vart pa en liten o 20 minuter i fran Ao Nagn. De var jag, Fredrik, Annso, Rasmus och

Bilen....
onsdag 25 februari 2009 - Vang Vieng, Laos

Idag har vi suttit pa annu en bilfard fran helvetet. Trodde helt seriost att jag skulle do. Men jag klarade mig helskinnad aven denna gang. Denna bilfard var i 5 timmar bland berg, krokiga vagar och sma byar hela vagen. En gang klamde jag Fredriks hand och vackte han eftersom en orangefargad buss

Ingen mat och guppande bat
söndag 22 februari 2009 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Nu ar vi framme i Laos men resan hit har varit valdigt lang. De borjade med en guppande bilresa fran Chang Mai till gransen till Laos, de va en valdigt intressant resa med inag bilbalten och hoppandes fram och tillbaka i satet. Vi satt dar i 6 timmar men humoret var pa topp hela vagen. Sen efter 1

Sur Ida enligt Fredrik. (stammer ej enligt mig)
torsdag 19 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Dagen borjade ILLA, Fredrik bestamdes sig for att borja stada uber tidigt imorse. Sen petar han pa mig och sager att jag maste kliva upp for vi ska till poolen. Jag sa med en hog stamma att han kunde ga dit sjalv och att jag ville sova. Var hyffsat irreterad pga for mycke alkohol igar!! Nar vi

Thai Thai..
torsdag 19 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Dag 2 i Bangkok. Ja under dessa 2 dagar har vi hunnit med, sola vid poolen, shoppat och druckit ol.. Valdigt skont att bara ligga och ta de lugnt. Anvander solskyddsfaktor valdigt effektivt men har anda lyckats branna mig lite pa armarna.. Jag kanner att jag inte har sa mycke och skriva men kan

Ta en stor paus från Östersund.....

Ta en stor paus från Östersund.....

5 oktober 2010 - 5 oktober 2010

Själen och psyke har tagit mycket stryk.. så då flyr vi östersund för att vila upp lite;)

ABC-resan

ABC-resan

17 februari 2009 - 18 mars 2009

Kommer att resa runt i Thailand med ett skont gang fran Ostersund. Vi kommer aven att aka over till Vietnamn for att upptacka annu ett paradis (hoppas vi) :)

Chicago during summer

Chicago during summer

14 juni 2008 - 27 augusti 2008

Ska turista och jobba i Chicago. Hor garna av er om ni vill ha sallskap av en galen svensk som alskar shopping och fest!!

idaiusa

idaiusa

7 maj 2007 - 12 maj 2008

Är i SF och leker med barn hela dagarna, livet leker. Allvaret hemma i Sverige får vänta ett år!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ida uppdaterar sin resa