Koh Talu
onsdag 18 november 2015 -

Idag gjorde vi en utflykt till ön Koh Talu. Vi åkte taxi 1 timme, sedan båt i 20 minuter. Väl framme fick vi åka på en flotte, varifrån vi fick snorkla. Sedan åkte vi till stranden och åt buffé med massor av god mat. Sedan valde vi att stanna kvar på stranden och bada. Tage tyckte

utflykt till Hua Hin.
tisdag 10 november 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Idag åker unga famíljen Wedlin till Hua Hin, i två dagar. De ska besöka vattenlandet och rida på elefanter.

Bad i havet
måndag 9 november 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Äntligen är havet lugnt. Kul för barnen att bada utan att vara rädd för stora vågor. Tage och signe badar mest hela tiden när de inte gräver i sanden eller äter pannkaka med sylt och grädde. Mums.

efter regn kommer sol
söndag 8 november 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Nu har vi haft regn och åska hela veckan. Ibland på natten ibland på förmiddagen. Em brukar vara uppehåll. Barnen badar för fullt. Mest i poolen för vågorna går ganska höga, men det är kul att gräva i sanden och hoppa i vågorna med hjälp av pappa. I går tog vi en moppetur till Dan

Huay Yang

27 oktober 2015 - 15 mars 2016

Vi reser till vårt hus i Huay Yang. Tommy Åsa Tage o Signe hälsar på oss i 4 veckor.

Huay yang 2015-2016

27 oktober 2015 - 15 mars 2016

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ingalill uppdaterar sin resa