Norsk jente på tur!
hemstad Oslo, Norge
Senast aktiv - från Gold Coast, Queensland, Australien
Mooloolaba, Noosa & Burleigh Heads
onsdag 22 april 2015 - Noosa Heads, Queensland, Australien

de siste ukene gikk så altfor fort! ute skinner sola videre, og bortsett fra kjørligere netter er det lite som tyder på vinteren i anmarsj. tuva sa idag at det blir trist å dra men også bra å komme hjem, og sånn kjenner vi vel alle. det har vært noen herlige måneder down under, og ekstra

Yamba & Brisbane - årets påske
torsdag 9 april 2015 - Brisbane, Queensland, Australien

påska. nå skulle vi egentlig vært hjemme, men slik ble d jo ikke;) påske betyr høysesong så det ble noen særs aktive dager der vi måtte bestemme oss for videre reiserute samt finne ledige boende som tilfredsstilte våre (les mine) krav. første stopp ble en etterlengta tur til yamba og

gold coast; burleigh heads
måndag 23 mars 2015 - Gold Coast, Queensland, Australien

så var det gullkysten igjen, 15 år etter at jeg og anders møttes. men i motsetning til forrige gang valgte vi bort liv og røre i surfers paradise til fordel for mer ro ytterst i burleigh heads. det viste seg å være et veldig bra valg. i en stor leilighet i 13.etg med utsikt over hele gold

byron bay
måndag 23 mars 2015 - Byron Bay, New South Wales, Australien

byron bay. dette hadde vi gleda oss til. laidback surfe-hippi-party-byron. det var med det siste i bakhuet at vi innlosjerte oss litt unna hordene som seg hør og bør for travellingfamily. treroms med bassengfasiliteter, noe annet er utenkelig for tuva nå. kort sagt har det vært en ny uke der vi

port macquaire
tisdag 17 mars 2015 - Port Macquarie, New South Wales, Australien

port macquaire. vårt neste stoppested etter sydney fant vi i en brosjyre på flyet til tasmania. bra surf, strender og mat, og halvveis til byron bay fra sydney; dette virka som et bra sted for oss. vi var ikke spesielt happy over å dra fra sydney, følte at vi hadde så mye ugjort. i tillegg

Sydney, verdens beste by
tisdag 10 mars 2015 - Sydney, New South Wales, Australien

to og en halv uke i Sydney skulle være tid i massevis for oss. så feil kunne man ta. Tida fløy fra oss mens vi forsøkte slappe av men samtidig få med oss en del av det denne fantastiske staden kan by på. men da vi dro var det overhodet ikke med lett hjerte. Vi ble henta på flyplassen av

Tasmania
söndag 15 februari 2015 - Hobart, Hobart, Tasmanien, Australien

Da er ti innholdsrike dager på Tasmania over, og for en fantastisk vakker øy! Enormt flott natur med endeløse kritthvite strender, klipper, sletter og skoger. Dessverre har været vært mer lunefullt, og vi har både brukt ull, regntøy og badeklær. Temperaturen har allikevel oftest liggi på

Tilvenning i Melbourne
onsdag 4 februari 2015 - Melbourne, Victoria, Australien

den værste solbrentheten har gått over og i natt sov ungene den første hele natta. matlysten er tilbake og vi sovner ikke så fort vi setter oss i sofaen. på den måten kan man si at vi har funnet oss til rette her i Melbourne. på en annen side så begeistres vi fortsatt av palmene, det er øl

slutet gott, allting gott (...en halv dag kvar...)
tisdag 12 april 2011 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Då var det dags för det sista resdagboksinlägget för denna gången, men att resa med barn har visat sig enklare än vi trott - så det blir garanterat fler och galnare turer framöver :) Den sista korta veckan har alltså spenderats i Florida. Vi flög in till Miami, hyrde en fet bil (som

closing time Barbados
tisdag 5 april 2011 - Sweet Vale, Saint George, Barbados

Timmarna som är kvar i karibien är numera snart till ända; Tuva sover, Susanne njuter dom sista minuterna av sol och jag sitter och skriver dessa rader och blickar ut över vajande palmer och horisonten där blå himmel möter ett lika blått hav. Den sista tiden har vi inte gjort några

Going down under med familien Sæther Roos

Going down under med familien Sæther Roos

4 februari 2015 - 24 april 2015

en lenge etterlengta tur til Australia for hele familien

Mamma, pappa, barn på Barbados og en uke i Florida

Mamma, pappa, barn på Barbados og en uke i Florida

16 mars 2011 - 7 april 2011

Familiens förste lange ferietur med Tuvagullet på 10 mnd

USA og MellomAmerika

USA og MellomAmerika

12 januari 2008 - 29 februari 2008

Besøke venninne + søstern i USA. Så ska jeg og gubben rase fra oss på vår siste langtur på lenge tror vi... i Nicaragua og Costa Rica

australia - base sydney

australia - base sydney

5 maj 2007 - 24 juli 2007

kosetur down under for å hilse på anders og for litt ferie

Praktisk Pedagogikk i Tromsø

Praktisk Pedagogikk i Tromsø

15 augusti 2005 - 20 april 2007

nordens Paris på 70 grader nord, PPU studier, jobb, innebandy

Down under & Asia

Down under & Asia

1 februari 2005 - 25 maj 2005

Norsk jente på tur!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Susanne uppdaterar sin resa