Hej mitt namn är Julia och är född år 1990. Ska försöka hålla er uppdaterade om mina resor och hoppas ni gillar det :)
hemstad Knivsta, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Knivsta, Uppsala län, Sverige
Från vild Laos tubing vid en flod till fina strander i Thailand.
måndag 19 december 2011 - Bangkok, Thailand

Hej, nu var det inte sa lange sen ni horde av mig men jag har ju halkat efter lite med skrivandet och tiden gar ju fruktansvart fort nar man har roligt och vi har ju super kul hela tiden sa tiden springer forbi. Det har redan varit 4 advent och snart julafton fast aven fast vi ligger pa beachen i

Vietnam
fredag 9 december 2011 - Hanoi, Vietnam

Hej sota ni :) Fran harliga Kambodja till Vietnam var en nedgang med mycket men en del bra saker ocksa forstas! Vi kom in pa ett hostel som vi for forsta gangen fick balkong pa rummet, vilket var super skont sa man kunde vadra lite klader men man var tvungen att knyta fast dom vilket Lisa inte

Sihanoukville
söndag 20 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heej yaa ! Nu har vi antligen fatt kommit till stranden sa vi har fatt sola och badat, RIKTIIGT SKONT! Staden heter Sihanoukville, ett valdigt fint stalle med mycket harligt folk! Vi tog ju nattbuss hit och da hade vi fatt en ankomst tid pa kl 6 pa morgonen men bussen stannade vid 5 men da var ju

Livet utan en biltuta
söndag 13 november 2011 - Knivsta, Uppsala län, Sverige

Heeeej alla suecos :) I torsdags landade vi pa bangkoks flygplats och nej det var ingen oversvamning dar sa vi hade kunnat stanna men ist drog vi vidare direkt till Kambodja. Men for att ta oss dit var vi ju tvungna att hitta bussen dit, sa vi borja fraga runt hur vi kom till en busstationen dar

JAAARRRRÅÅÅÅÅÅ , ÄNTLIGEN!!
onsdag 13 januari 2010 - Oslo, Norge

Hey you guys!!! Hoppas ni alla mår bra! Själv har jag det fint här i Oslo, man är dock lite småseg i vintermörkret och kylan. För några veckor sen började det snöa, så sen dess har det varit vitt på marken. Oslo är en riktigt fin stad på vintern, så mycket ljus och lampor, mysigt

söndag 22 november 2009 - Oslo, Norge

Hej mina kära vänner! Jag får be om ursäkt för att det har tagit så lång tid sen jag skrev sist, har varit mycket jobb och jag har varit väldigt trött. Nu har jag varit i Oslo i ca 2,5 månader och jobbat i ca 1,5 månader. Som jag skrev sist så var jag ju inte helt nöjd med mitt jobb

Äntligen har jag börjat jobba men inte helt nöjd
söndag 11 oktober 2009 - Oslo, Norge

Hej alla Som jag nog nämnt så lägenheten som vi bor i är rätt dyr iaf. när man bor två st bara, så därför har vi letat desperat efter några som kan flytta in snarast!!!!! Och äntligen så fick jag veta att Martin från karlskrona + hans kompis som jag var på ikea med behöver

mitt liv i Oslo
söndag 20 september 2009 - Oslo, Norge

Söka jobb söka jobb söka jobb, ja det är så dagarna ser ut i mitt liv just nu. Vädligt tråkigt men det är ju som sagt nödvändigt att jag får ett jobb så snart som möjligt. Onsdagen kommer Terese och är på besök i stan så jag möter upp henne på stan vi går och äter och hamnar

Första veckan i Eilert sundts gatan
söndag 6 september 2009 - Oslo, Norge

Första veckan är startad och saker måste fixas. Det mesta handlar om att få ett jobb så jag har varit runt på dom flesta ställena men svaret jag fick från dom flesta var att vi har precis ansatt personal och alla svenskar har redan varit här, det betydde att jag kom en vecka försent. Lite

Ska försöka komma igång med skrivandet nu
torsdag 27 augusti 2009 - Oslo, Norge

Hej alla! Jag bestämmde mig som sagt för att dra till Norge och jag gjorde det med en kompis som jag var kompis med när vi var små fast vi har inte hörts sen dess förns hon adda mig på facebook. Hon bor 1 timme utanför Oslo nu förtiden iaf. Men vi pratade lite på facebook och fick ut att

2stegfrånparadise (ASIEN)

2stegfrånparadise (ASIEN)

10 november 2011 - 31 mars 2012

Hola! Nu bär det av till Asien, än sålänge har vi Thailand, Laos, Malaysia och Indonesien inbokat och så kommer vi köra igenom ländernas bästa platser! Jag åker med två super söta tjejer som jag träffat i Oslo, Lisa och Jenny. Ni kommer även kunna följa oss på vår blogg www.2stegfranparadise.spotlife.se Kommer ni på några fina tips eller platser ni vet är kul att besöka så är vi super glada för det! Puss & Kram / Julia :)

24 augusti 2009 - 4 juni 2010

Ni kommer få följa mitt "liv" i Norge under 1 år, jag har min bostad i Oslo men vi kommer säkert röra oss till andra ställen. Jag är här för att arbeta, träffa nytt folk och göra något nytt helt enkelt. När jag inte alltid har tid eller orkar skriva får ni nöja er med att det blir en "bilddagbok" :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Julia uppdaterar sin resa