hej alla...
onsdag 24 februari 2010 - Windhoek, Khomas Region, Namibia

oj så här dålig har jag nog aldrig varit... men har det bra här nere, varmt och massa plugg så händer inte så mycket. eller jo fick en mat förgiftning i lördags och mår fortfarande dåligt, gick till läkaren igår och fick antibiotika och ska tillbaka dit imorgon igen.. betydligt

snart hemresa
onsdag 16 december 2009 - Windhoek, Khomas Region, Namibia

jag både vill och inte vill hem uppsatsen är snart klar ska bara få mina kommentarer så jag vet hur mycket jag ska göra om. jag tror att detta har varit de 2 snabbaste månaderna i mitt liv, har varit så mycket hela tiden (mycket kul) I helgen kom vi iväg norrut på traditionellt

hej på er alla, jag har hållt mig upptagen
lördag 28 november 2009 - Rundu, Kavango, Namibia

hej hej tiden flyger iväg har redan varit här en månad... har så mycket kul och skaffat mig nya vänner och en alldeles speciell... jag hoppas att det fortsätter så. jag har väl börjat smyga ut med att jag åker tillbaka hit i slutet på januari igen, kan inte hålla mig borta... men

sitter hemma vid poolen
tisdag 3 november 2009 - Windhoek, Khomas Region, Namibia

hej hej har haft lite strul med internet men nu fungerar det som det ska. har haft en helt underbar vecka men lite tråkigt att sitta med den där hemtentan men nu är den inlämnad så skönt. Har hänt lite kul här med, Pedro kom och hämtade mig vid flyget i tidags och vi bor i samma hus

Dags att säga hej då till östersund än en gång :)
torsdag 22 oktober 2009 - Östersund, Jämtlands län, Sverige

Nu är det sista kvällen i östersund och det ska firas med en öl... fick ut en hemtenta igår så blir nog en hektiskt helg och kommande vecka. Kommer att vara hemma över helgen i tobbetorp:) sen går flyget på måndag eftermiddag och landar tisdag vid 14, en kompis som jag kommer att bo i

även denna resa har sitt slut..

Nu är jag snart på väg hem, har lämnat Córdoba och är nu i Buenos Aires över helgen. Ska bli jätte kul att komma hem, men att lämna mina kompisar känns riktigt tråkigt och att veta att jag inte kommer att kunna åka tillbaka på väldigt länge med. Jag blev ju av med mobilen första

Måste jobba,,,,
tisdag 2 juni 2009 - Córdoba, Villa María, Argentina

Hej hej Stressen kommer… bara 7v kvar nu tills jag e hemma och har ju hur mycket som helst att göra. Dags att sätta igång nu på alvar  Var till Buenos Aires igen och hade en underbar tid, slappade och promenerade runt i stan. En dag åkte vi ut och la oss vid Rio de la Plata och läste.

En liten rapport...
torsdag 7 maj 2009 - Córdoba, Villa María, Argentina

i helgen var en kompis här som jag bodde med tidigare, hon hade en kompis från New York med sig och vi tog en liten tur till en av floderna. Kändes verkligen som en av de sista helgerna att bara slappa vid vattnet. men inget bada blev det, det är kallt på nätterna och vattnet kommer uppifrån

Jag ar sa glad
tisdag 21 april 2009 - Córdoba, Villa María, Argentina

Fick precis besked om jag har fatt 25000kr for att aka till namibia och skriva min uppsats.. det ar ju sa underbart. ha det sa bra sa ska jag forsoka koncentrera mig pa jobbet idag men det ar inte sa latt kram kram

Sjukling
torsdag 16 april 2009 - Córdoba, Villa María, Argentina

Vet inte vad som har hant med mig men jag vart sjuk ihelgen, feber och illamaende, men det mesta har gatt over nu och lakaren sa att jag borde ata mer rott kott... Vad ska annars en lakare i kottlandet Argentina saga? Nu kanns det ratt sa ensamt har i Cordoba, Vikki har flyttat till Buenos Aires

Namibia igen

Namibia igen

26 januari 2010 - 21 april 2010

En liten tur igen kan inte hålla mig därifrån...

Uppsats skrivning i Namibia

Uppsats skrivning i Namibia

26 oktober 2009 - 22 december 2009

Har fått MFS stipendium för att skriva mitt examens arbete i Namibia.

Studier och praktik i Argentina

Studier och praktik i Argentina

26 november 2008 - 20 juli 2009

Dags för en termin utlandspraktik som kommer att ta mig tillbaka till Argentina. Har fatt praktik pa HIJOS www.hijos.org.ar klicka pa Córdoba.

Studier i Namibia

Studier i Namibia

16 juli 2008 - 25 november 2008

Dags att plugga en utlandstermin som en del av min socionomutbildning. Jag kommer att åka tillbaka till Namibia och så får vi se vad som händer. Jag har i varje fall köpt en biljett nu och åker den 16 juli. Kram kram

Sydamerika

Sydamerika

25 januari 2006 - 28 juni 2006

Jag tänkte åka till Buenos Aires och läsa spanska sen resa runt lite tills jag tröttnar och hemlängtan bli för stor. Jag kommer att resa runt själv så om någon är i området skulle det vara kul att mötas upp.

Fält resa

Fält resa

1 februari 2005 - 5 maj 2005

Ursprungsfolkskunskap

Jokkmokk

Jokkmokk

14 oktober 2004 - 21 oktober 2004

Studieresa till Samernas utbildnings centrum

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jeanette uppdaterar sin resa