time goes by so slowly
tisdag 21 juli 2009 - Visby, Gotlands län, Sverige

Jao! Jag och Alex-andra sitter här och spanar in lite resor till våren. Det blir som vanligt avfärd i feb, den 8 närmare bestämt. Det blir lite thai igen och sen hade jag och syster tänkt åka och hälsa på kusinvitamin i Australien. Vi har lite flyktiga planer på Kuba och Jamaica. Alex har

Sa var man i BKK igen
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Ja, vad ar det nu da.. 4:e gangen for i ar eller? sitter pa samma internetcafe oxa. nej men iaf, vi ska aka till phiphi ikvall.. skont! och till min stora forvaning sa har battan och crey hittat dit. trodde jag aldrig, men det ska bli skoj. vi ska aven mota upp lina och alex fran norge, elin "olin"

Sjukt!
fredag 20 mars 2009 - Vang Vieng, Laos

jag fattar inte det har. man gar upp, ater frukost, aker ivag och tubar sen lyckas man vara askalas vid fem snaret. vi har hittat en bra bar. idag ska vi tydligen fa gratis dricka! vi gillar det. men tubingen ar lite farlig, de ma jag saga. alla har rivsar over hela kroppen efter stenarna. idag

Det smaller igen!
torsdag 12 mars 2009 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

jepps, tillbaka pa koh samui. jag och fannie kallar det hemmeeee. gubbarna pa khaosan kommer t.o.m ihag vad vi ska ha for macka. bra intryck dar! fullmoon var hur bra som helst. skont gang innebar skont hang! orkar inte ga in pa detaljer. ikvall blir det val att man ar pa alkoholen igen. ska hooka

Horde jag skal?
onsdag 25 februari 2009 - Bangkok, Thailand

My body hates me! Har festat nu i 8 dagar och min kropp orkar nog snart inte mer. Alkoholen har fratt sonder min mun, gjort sa jag har tappat min karlek till mat och gjort mej sa trott att jag inte orkar sola. Meeeeeeen! Det ar det vart! Nej, hem och sova en snabbis och sen pa olen igen. Nu har vi

Looking for room?
tisdag 17 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej hej! Vi har tillbringat en skon vecka pa Koh Pu. Vi akte dit enbart for att fa oss en branna och det fick vi.. Det var kanske lite val lugnt for min smak men det ar sant man far ta ibland. Folket var hur trevliga som helst och Alex fick t.o.m ett thairagg. Vi andra holl oss ifran det dar.

Thaimaffian
söndag 8 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Jepp, alltid satter man sej vid en dator. Ett sug som aldrig lyckas forsvinna! Men... Hong Kong var ett skont stalle, alla var snalla och trevliga. Men det finns dock en grej jag undrar over. Varfor alla morkhyade bara vagade sej ut pa kvallen. Jag har mina teorier. 1. Det var lite pimping pa

Hong to the Kong
onsdag 4 februari 2009 - Hongkong, Hongkong

Sitter nu har pa rummet som vi delar med 8 andra. Det luktar hur mkt svett som helst. Men iaf, efter manga om och men kom vi till HK. Vi kom t.o.m en timme tidigare an beraknat. Idag har vi besokt ocean park (tror jag det hette). Vi, naiva som vi ar trodde att det skulle vara gratis. Tanten som

BLÄ
måndag 2 februari 2009 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

I morse vid 09.30 vaknade jag av att min vän Hampus ringde och sa att hans flyg inte hade lämnat arlanda. Vi skulle åka samma rutt fast olika tider. Han sa något om snöstorm i London och att alla flyg idag troligtvis skulle bli inställda. Jag blir lycklig som få och springer ut till Alex

En vecka kvar..
måndag 26 januari 2009 - Visby, Gotlands län, Sverige

God morgon/middag/eftermiddag välj själva! Jag hade nästan glömt bort resdagboken. Skam! Om en vecka, ganska precis på minuten lyfter flyget till asien.. Igen. Denna gång börjar vi lite lätt med en 4-dagars i Hong kong. Tanken är att vi ska hitta till Disneyland och några andra saker

Vi åker tillbaka!

Vi åker tillbaka!

2 februari 2009 - 15 maj 2009

Vi ses

Jeffa goes Asia

Jeffa goes Asia

6 februari 2008 - 29 april 2008

Wild and crazy

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jenny uppdaterar sin resa