Utforska stället
söndag 3 februari 2019 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Framme i Bangkok gick det smidigt att få våra väskor och taxin stog och väntade. Det tog ca 2.5 timma tills vi var framme vid vår lägenhet. Klockan va då 8 på morgonen. Alla var trötta och sov i omgångar. Framåt eftermiddagen gick vi ut en sväng på stan för att kolla läget. Vi gick

Nära att missa flyget.
lördag 2 februari 2019 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Efter en dusch o lite frukost kom taxin o körde oss till Arlanda.På flygplatsen gick allt bra till att börja med. Vi skulle byta plan i Doha i Qatar och hade där bara 1 timme mellan planen. När vi satt på Arlanda gick klockan mer och mer och till slut var planet 1 timme försenat. Gotte var

På väg mot solen
fredag 1 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ikväll efter jobbet påbörjade vi vår resa upp mot Arlanda. Snön har fallit hela dagen och vi blev 1 timme försenade på grund av att Nisse blev fast i trafiken på väg hem från jobbet. Jag körde upp till Nyköping och väglaget var inte kul. Snömodd och halt. Vissa bitar gick bara att

Vattenrutchkanor
fredag 11 maj 2018 -

Idag efter frukosten bestämde jag och Emilia oss för att ta en strandpromenad. Hon hittade många fina stenar och snäckor på vägen men det mest spännande var att vi hittade en skattkista under bryggan till ett hotell. Gottfried blev mycket besviken att vi inte hade öppnat den och kollat vad

Basket i Turkiet
torsdag 10 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten så ville Gottfried åka vattenrutchkana och Emilia ville till stranden och leka i sanden. Därför blev det att vi delade på oss en stund. Det finns inget bättre än ett morgondopp i havet🏊‍♂️Efter en stund gick vi upp och jag åkte lite vattenrutchkanor med

Överrakning av servitör
onsdag 9 maj 2018 - Aksu, Manavgat, Antalya, Turkiet

Idag vaknade jag tidigare än resten av familjen och satte mig ute på balkongen i morgonsolen. Stranden var helt tom förutom några joggare. När familjen vaknade gick vi ner och åt lite frukost för att sedan styra stegen mot stranden. Emilia älskade att gräva i sanden och Gotte låg och

Shopping i gallerior
tisdag 8 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag när vi vaknade var det lite mulet. När vi åkte taxin hit såg vi att det låg två stora shoppinggallerior straxt utanför hotellet. Jag ville shoppa direkt efter frukosten men blev stoppad av resten av familjen som hellre ville ligga vid poolen eftersom det hann och klarna upp under

Tennis
lördag 5 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag vaknade Emilia på dåligt humör. Hon skulle inte klä på sig, hon skulle inte äta någon frukost, hon skulle inte bada när vi andra badade. När Christopher och Gottfried tog ett bad ville Emilia till lekparken så det gick åt två dubbel espresso för mig innan det var dags för lek.

Minigolf och shopping
söndag 6 maj 2018 - Kemer, Turkiet

Idag när vi vaknade och tittade ut var det mulet. Vi bestämde oss för att spela lite minigolf efter frukosten. Så fort de öppnade var vi och hämtade ut lite klubbor och bollar. När vi spelat en stund började det regna så vi fick springa till baren och ta skydd där. Den ändå som sprungit

Byte av hotell
måndag 7 maj 2018 - Antalya, Turkiet

Idag efter frukosten checkade vi ut och Christopher hade bokat samma taxibolag som vi åkte med från flygplatsen. Det kom en fin Mercedes buss och med skunnsäten och tv i och hämtade oss. Färden började mot Antalya och hotell kervansaray. När vi checkade in fick vi ett stort rum på 8:e

Thailand 2019

30 april 2018 - 14 maj 2018

Kuba 2015

Kuba 2015

1 mars 2015 - 31 mars 2015

En resa men våra två barn på 20 månader och 5 år.Vi besökte Varadero, Havanna och Trinidad.

Dominikanska republiken

13 augusti 2011 - 16 september 2011

Västra USA

Västra USA

1 september 2010 - 1 oktober 2010

Resan börjar med 17 dagars bilande i Kalifornien och Nervada till San Diego, Las Vegas, San Fransisco, Las Vegas och tillbaka till LA. Där efter åker vi 2 v till Cancun i Mexico.

Florida+ Kryssning karibien

Florida+ Kryssning karibien

28 augusti 2008 - 16 september 2008

Miami, Orlando, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Miami, Puerto Rico, St Marteen, St Thomas, Miami.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jenny uppdaterar sin resa