En glad och livsnjutande ung tjej som vill uppleva och se världen. När jag inte är på resande fot umgås jag med vänner, festar och gör sånt som gör livet värt att leva. Just nu hittar ni mej i USA i soliga OC i sodra Kalifornien. Slang in en kommentar eller trevlig halsning i dagboken sa blir jag jatteglad! :)
hemstad Helsingfors, Nyland, Finland
Senast aktiv - från Helsingfors, Nyland, Finland
Fabulous days with Frida in California.
fredag 30 mars 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej svejs! Eftersom jag sa dyrt och heligt lovade att skriva om Fridas visit ska jag gora det oxa. Here we go, day by day with Dr. Frippet in town! :) Sent pa torsdagkvall landade da alltsa en av mina absolut basta kompisar Frida (listan pa diverse andra namn kan goras laaang...hihi) pa LAX i Los

Liten rapport fran Northern Cali.
lördag 24 mars 2007 - Sand Harbor, Incline Village, Nevada, USA

Hallojsan pa er alla underbaringar och alla ovriga! Langesen sist... I know. Skrev en dagbok innan Frida anlande till OC men hann inte fa den klar innan det var dags att aka till flygfaltet, sa den blev opublicerad. Iaf an sa lange. Kort sagt kan jag saga att dagarna med Frida pa besok var

Oscarsgalan, Roda mattan - vi var dar!
onsdag 28 februari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej pa er alla! Vilken varld jag lever i har, det ar helt otroligt! Speciellt veckosluten ar galna! Inom loppet av 4 veckoslut har jag besokt San Diego, strovat omkring i Mexico, sett spackhuggare pa Sea World, lunchat pa kandisstallet The Ivy, klattrat upp till Hollywood-skylten och rort i

Valentineparty, The Ivy och klattring i Hollywood.
onsdag 21 februari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Sadar ja, det ar onsdagmorgon och nu har jag tagit igen mej efter helgens bravader, hart liv! :) Kanner att det ater ar dags att dela med sig lite av aventyren har fran andra sidan Atlanten. Det var en san dar helg igen, en san dar helt galet rolig en. En san dar

Punka, volentarjobb och shoppingsug.
måndag 12 februari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hello hello. Har gar det minsann undan, veckorna bokstavligen flyger ivag och jag alskar livet har mer och mer for varje dag som gar! Dags for en ny uppdatering da, vad har hant? Ja, jag har ju da traffat Guvernorens fru. Jajamensan, Arnold Schwarzeneggers fruga, Maria Shriver, som ar Californias

Roadtrip San Diego - Mexico.
torsdag 8 februari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jag ska borja med ett litet klagomal... Jag ar jatteglad over att det ar sa himla manga som laser mina dagbocker, tack ska ni ha. Daremot ar jag lite besviken over att det inte avspeglar sig i kommentarerna. Jag menar har ni nu anda tagit er tid och last igenom allt mitt pladder sa slang in ett

130-dagars jubileum for min OC-vistelse.
onsdag 31 januari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Sa har ytterligare en vecka passerat . Sjalva jobbveckan innebar inget speciellt, utan det gick bra som vanligt. Helgen som till en viss del oxa var ratt lugn inkluderade aven partaj. Mer om det snart. Fredagar ar enligt mej veckan basta dag iom att hela helgen star framfor dorren. Efter att jag

Sno i Malibu, knubbkvall och annat skoj.
onsdag 24 januari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej igen! Tiden flyger ivag men det kanns som om jag inte riktigt hinner med. Det har redan gatt nastan 3 veckor sedan jag kom tillbaka. Och med allting som finns inplanerat i kalender sa kommer det bara att rulla pa i samma fart. De tva senaste veckorna har det ratt kallt vintervader har,

Helgen & fotbollshunken till LA.
tisdag 16 januari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hejsvejs familj, vanner, bekanta och obekanta. Tanker borja med det som praglade sportsidorna i Los Angeles Times senaste veckan och som fick mej att dyka som en hok pa dem varje morgon. Namligen att min stora fotbollsidol samt urheta David Beckham is coming to town! Han har skrivit ett fem-ars

Mjukstart med jetlag och slappa dagar.
torsdag 11 januari 2007 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej pa er! Det har nu gatt nagra dagar sedan jag kom tillbaka och jag borjar antligen kanna mej som manniska igen. De senaste dagarna har praglats av jetlag och jag har varit konstant trott typ. Har i princip inte gjort nanting. Men antar att det inte ar sa konstigt egentligen. Nar jag kom hem

Bulgarien - Sunny Beach

Bulgarien - Sunny Beach

9 augusti 2007 - 16 augusti 2007

Sommarens partyresa med tjejerna! Se upp! :)

Aupairliv i OC California.

Aupairliv i OC California.

23 september 2006 - 3 april 2007

[i]Orange County, Kalifornien, det kan liksom inte bli sa mycket battre. Har lever jag skont aupairliv, spanar in surfare, hanger med Ligan, shoppar och bara njuuuter. Having the of my life, no doubt about it! [/i]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jenny uppdaterar sin resa