Galen Jenny x 100%
hemstad Karlshamn, Blekinge län, Sverige
Senast aktiv - från Zadar, Zadars län, Kroatien
And I'm moving again...
onsdag 22 augusti 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

ok forlat att jag inte har skrivit pa lange, men jag har varit upptagen som soren med att festa hehe :P nar min kusin Dragana kom ner for ca 2 veckor sedan har vi varit ute och festat varje dag och sovit max 3h per dag.. Just nu ar det olidligt har nere, sa javla varmt och svetten bara rinner, man

bye-bye birdie...
tisdag 7 augusti 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Nu sitter jag i Zadar nitt nya hem...for familjen aker hem imorgon bitti..sedan ar jag fri hehehehe. Dragana kommerner pa fredag sa tills dess ar det jag och sasa som galler...jaa eller nagon annan :P Idag kopte jag det sista som jag sickade hem...typ olika juicer och kryddor och lite mat som jag

Vi letade efter "the Lake" och hittade fulla fransman
måndag 6 augusti 2007 - Zagreb, Kroatien

ok sa denna helgen har varit den konstigaste pa lange...lat mig saga att folket i zagreb ar konstiga till max :P Jag och Dragana var typ turist attraktionen eller nagot. Alla tutade med bilarna och stirrade som vi hade mordat nagon pa gatan...ja varre an kraken hemma, kan du tanka dig att det finns

The big City baby..
fredag 3 augusti 2007 - Zagreb, Kroatien

Just nu ar jag i Zagreb..hos min kusin och halsar pa. jag sitter pa hennes jobb...pa chefens kontor som ar pa semester...sa jag har tagit over allt hehe ;) resan hit var 3 1/2h med buss...men jag sov mesta vagen sa det var inte sa farligt. Jag satt brevid en jatte sot kille, han forsokte prata med

Jag badade i regnet och fick traningsvark..
tisdag 31 juli 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

ok sa paddla pa en surfingbrada i 2-3h ar inte att rekommendera..for man far TRANINGSVARK. fy fan...visst musklerna blev snygga men som tur var raddade sasa mig fran ett liv i palgor...han masserade mina armar sa nu kan jag anvanda dem igen..yay. well nu ska ni hora. Det var nagon som sag en 5m

Jag blev kidnappad pa en surfbrada..
söndag 29 juli 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

ok nu borjar varmen bli lite val mycket...for 38g varje dag ar inte sa kul, tur ar att jag bor i zadar nu med sasa, och har ar det ganska svalt och skont. Kanske for vi bor pa vaning 6, very nice view.. ok, sa jag har varit ute pa havet och flytit med surfbradan igen, lat mig saga att jag har

Because I wanted Batman but found Robin
lördag 28 juli 2007 - Zadar, Zadars län, Kroatien

Nu sitter jag i 38g hetta och skriver pa min KUSSINS dator, observera min kussins inte nagon annans. Det ar cp varmt har nere just nu sa man far mer eller mindre bo nere i havet men det ar helt ok. Resan ner gick bra...forutom den obligatoriska felkornngen som alltid hander, fattar inte varfor

Snart på väg...
lördag 21 juli 2007 - Karlshamn, Blekinge län, Sverige

Vaknade imorse och det regnade wohaha...Ain't no sunshine when she's gone.:D Ja ok så jag har inte åkt riktigt ännu och regnet är lite tidigt...men hey det är de mesta (läs de flesta) i karlshamn ändå...varför bryta trenden ;p Snart hoppar jag på bussen till Kristianstad med full

Kroatien

Kroatien

22 juli 2007 - 24 augusti 2007

Kroatien sommaren 2007

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jenny uppdaterar sin resa