Älskar att resa, vad annars? ;) Framöver kommer resorna se lite annorlunda ut. Nu har vi två buspojkar med oss och mer planering krävs. Underbart!!! Ser fram emot att visa dem världen!!
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
En vecka i grannlandet

Resan började med ett akutbesök på BVC. Som tur är har vi världens bästa BVC så ett samtal när de öppnade och vi hade en tid en timme senare. Oliver har rivit hål på sitt smultronmärke så han har fått penicillin för att infektionen ska hålla sig i schack. Hela bilen fullpackad,

Lazy days
torsdag 19 juni 2014 - Naxos, Grekland

Vi fortsatte vår resa en galet tidigt morgon med tunnelbanan till Pireus, hamnen, för att ta färjan till Naxos. Bus-enkelt att hitta och vi var i god tid, som vanligt ;) Lite nervös var jag allt inför nästan 4 timmars båtresa, men armbanden gjorde som vanligt susen och jag mådde inte illa

Aten
torsdag 12 juni 2014 - Aten, Attika, Grekland

Äntligen semester!! Lite tidigt detta året men väldigt välbehövligt efter det senaste året. Aten känns som vilken storstad som helt, nothing more - nothing less. Eftersom det var alldeles för varmt för att gå köpte vi hop on/hop off pass och fick på så sätt se de viktigaste ändå.

Tiden går snabbt när man har roligt...
torsdag 22 augusti 2013 - Los Angeles, Kalifornien, USA

I tisdags var vi på Universal Studios, ett av våra "måsten". Var där tidigt och blev utvalda att svara på några frågor och fick på så sätt ett direktpass före kön till Studioturen som alltid är såå lång kö till. Blev även tipsade om vilka attraktioner vi skulle kolla på först

En polisrapport senare...
tisdag 20 augusti 2013 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jag började dagen med ett träningspass på gymmet, sen begav vi oss till Beverly Center för lite shopping. Påväg därifrån gör vi en vänstersväng (hade grönt ljus) och får en fin smäll i bakre delen på passagerarsidan. Bilen som körde på oss kom rakt emot och borde ha stannat på

Från Sea World till OC
söndag 18 augusti 2013 - Newport Beach, Kalifornien, USA

Vi spenderade en hel dag på Sea World. Dagen började mulen, men visade sig bli en dag med strålande sol vilket resulterade i att vi blev något brända.. Sea World var över all förväntan, späckhuggare, sjölejon, delfiner och det mest imponerande av allt, dresserade katter!! Våra kvällar

What happens in Vegas....
tisdag 13 augusti 2013 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Las Vegas är precis som man föreställer sig och lite mer... Riktigt coolt! Vi har väl hunnit med det man ska hinna med ; spelat bort pengar, promenerat längst med The Strip - både i dagsljus och mörker och åkt till Grand Canyon. Det sistnämnda var riktigt häftigt. Bättre förberedd

Ganska nöjd trots allt, I Guess
måndag 12 augusti 2013 - Barstow, Kalifornien, USA

Planen var från början lite sol och bad i Malibu, men eftersom vi har börjat dra på oss matförgiftningar på våra långresor så prickar vi av nr 1 nu. Tobias är bättre i dag, men jag har haft så himla ont i magen. Så när vi påväg till Malibu körde förbi en outlet där vi såg både

Utan nät i 5 dagar....
söndag 11 augusti 2013 - Santa Barbara, Kalifornien, USA

Tänk så handikappad man blir utan internet...*suck* Vi lämnade motvilligt Hawaii för en vecka sen. Ville inget hellre än att stanna och eftersom vi fick sitta i planet nästan 2 timmar innan vi lyfte kändes det som att universum tyckte det med, hehe! Vi anlände sent till ett iskallt San

Maui
söndag 4 augusti 2013 - Lahaina, Hawaii, USA

Vi är verkligen i paradiset. Kan inte fatta att jag har prioriterat att åka hit tidigare. Hawaii har allt, vädret, maten, trevliga människor och ett behagligt tempo. De sista dagarna i Waikiki spenderade vi i ett lugnt tempo, tittade på statyn som finns utanför Hawaii Five O:s högkvarter

Kreta

Kreta

1 juni 2016 - 8 juni 2016

Olivers första resa

Olivers första resa

21 juni 2015 - 29 juni 2015

Eftersom vi inte ännu får flyga med Oliver är bilsemester vårt alternativ. Min kompis Nina bor i Norge sen cirka 15 år tillbaks och jag har ännu inte hälsat på henne. Så vad passar bättre än en resa dit? :)

Ö-luff i Grekland

26 september 2013 - 29 september 2013

EIBTM

EIBTM

19 november 2013 - 21 november 2013

En av årets två stora resemässor!

Rom

En spontanresa :)

Manchester

Manchester

8 mars 2013 - 10 mars 2013

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jennie uppdaterar sin resa