Valkommen! Är hemma men har varit på andra sidan jorden och pluggat på Flinders University i Adelaide.
hemstad Halmstad, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Hemma I Sverige
fredag 9 januari 2004 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej på er. Nu är jag hemma i Sverige igen. Ska bara tacka er alla som har följt mig på min resa. Tack för alla inlägg och mail jag har fått!! Stora Kramen till Er, Jenny

Tillbax i Adelaide
lördag 27 december 2003 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej Pa Er! Hoppas att allt ar bra med er. Julen ar over och Nyar vantar bakom knuten. Tiden gar fort... I dag sitter jag pa internet caffet Kappys i Glenelg. Jag tog planet fran Brisbane i gar till Adelaide.. lamnade Surfers Paradise bakom mig. Hade ett par underbara dagar dar med sol, party,

God Jul!!
måndag 22 december 2003 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej Pa Er! Im back, Brisbane kallas for ”City of Sun Days”, staden har klara och soliga dagar och ljumma nätter.. det stammer!. I dag har jag varit pa Movie World. Jag och Heidi var det som tog bussen dit. Det var som att vara ett barn pa nytt. Jane och Emelie har akt till surfers idag. Jag

Brisbane
fredag 19 december 2003 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Hej I dag akte jag buss fran Hervey Bay till Brisbane. Skont att komma till en lite storre stad. Vi bor pa Palace, ett bra stalle i centrum. Jag, Martin och Heidi har kakat sa mycket vitlok idag sa det gar inte att vara nara oss... sa i kvall fa vi se hur mycket folk som undviker oss pa krogen. I

I morgon ar det Fraser Island
måndag 15 december 2003 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hej Nu ar jag och Heidi i Hervey Bay. I morgon ska vi dra ut till Fraser Island. Vi ska vara dar i tre dagar och tva natter. Kommer att aka i en jeep med ngr andra backpackers. I dag har vi varit och kopt dricka, allt for gora det lite roligare ;). I kvall ska vi ta det lite lugnt, kaka lite och

Sista natten i Cairns
lördag 6 december 2003 - Cairns, Queensland, Australien

Hej Pa Er!! Tack for era inlagg i min resedagbok och era mail som ni sander till mig!! Blir jatte glad nar jag laser dem. I dag ar det sista kvallen i Cairns for mig och Heidi och Claudia. I morgon aker vi vidare med buss till Mission Beach. Mission Beach ligger soder om Cairns pa ostkusten.

uppdatering av vad som har hant
tisdag 2 december 2003 - Cairns, Queensland, Australien

Hej! Nu ar jag tillbaka i Cairns efter att ha tillbringat helgen i regnskogen. Var pa ett stalle som heter Cape Tribulation (regnskog och stranden mots har uppe, fin natur mm) som ligger norr om Cairns. Jag, Heidi och Claudia hade bokat en resa som var tre dagar och tva natter i regnskogen. Pa

LOV!!!!
onsdag 26 november 2003 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!!! Antligen!! som Gert Fylking pa rix MorgonZoo (rixfm) brukar saga!! Skolan ar slut for denna gangen... Jag kommer precis fran min sista tenta. Tentan gick bra och sa har efter kanns det saaaa skont! Nu ska jag ta mig hem och ga ner till stranden!! Battra pa solbrannan lite :). Hur ar vadret

Bilder
tisdag 11 november 2003 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!! I dag har jag akt upp till skolan for att fa lite gjort, maste plugga. Det ar jatte fint vader och de andra ar pa stranden =(.. sa det ar lite svart att ta tag i pluggandet. Min forsta tenta ar pa mandag.. hoppas att allt gar bra =). Forra veckan var jag och sag den sista Matrix filmen pa

Tisdag
tisdag 4 november 2003 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej pa er alla!! Nu sitter jag i skolan och tittar ut genom fonstret, solen skiner och det ar varmt.. De flesta har akt till stranden, det galler att passa pa. Det har varit lite kyligare de senaste dagarna. Jag hinner inte till stranden idag.. *snyft*. Jag har haft grupparbete till lunch, sedan

Australien

Australien

16 juli 2003 - 1 januari 2004

Valkommen! Nu ar jag pa andra sidan jorden och pluggar pa Flinders University i Adelaide. Jag har laggt upp denna dagboken sa ni kan se vad jag hittar pa har nere.. nastan allt =). Skriv garna ngt inlagg i min gastbok om ni vill och om ni har tid. Manga kramizar Jenny

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jenny Petersson uppdaterar sin resa