Bangkok
tisdag 8 april 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Ja..sista inlagget har nu... nast sista dagen nu i bangkok aker hem imorgon natt... hitills sa har vi varit pa weekend market i sondags...15000 stand och ca 200.000 besokare..ni kan tanka er vilken rora... men vi fyndade lite smasaker... igar sa var vi pa MBK och shoppade lite mer...vaskan ar nu

koh Samet
onsdag 2 april 2008 - Phe, Rayong, Thailand

Ja...da har man anlant till sista on innan hemfarden...blir har sex natter sa pa lordag aker vi till Bkk och ska shoppa loss nagra dagar innan hemfarden... Hit kom vi i sondags efter att vi varit och simmat med delfiner...aaaa va kul de var...dom var sa sota och snalla...angrar de inte de

Koh Chang :D
fredag 28 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Ja da har man hunnit bli ett helt ar aldre pa resan med... Tack alla som kom ihag att gratta mig trotts jag inte var hemma.. Fodelsedagen borjade med en heldag pa stranden..god mat,dricka och efteratt pa stranden med havet som utsikt...gick sedan vidare till ett annat stalle dar de spelades live

Koh Chang
tisdag 25 mars 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu har vi flyttat oss vidare igen till andra sidan thailand....efter en 26 timmars lang resa nadde vi antligen koh chang...doless som vi var sa hoppade vi i havet och tog ett sim...riktigt harligt.... imorgon ar de bara tva veckor kvar av resan,,,,de gar sa fort..kanns inte att vi varit borta sa

Koh Phi Phi
fredag 21 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

hej hopp :D Yes da var dykcertifikatet avklarat... de var hur kul som halst att dyka...helt underbart... de tog fyra dagar att ta certet... forsta och andra dagen sa var de teori sedan tasta pa allt i en basang.... tredje och fjarde dagen sa var de ut med baten..vi gjorde 4 dyk pa tva olika

Koh Lanta
måndag 17 mars 2008 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Dykcertifikat Pagang!!!! Snart Open Water Diver

Koh Lanta
lördag 15 mars 2008 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Heej pa er alla :P Var ett tag sedan jag skrev sa jag tankte uppdatera er lite...Sista dagen i langkawi blev de inge underseawolrd som jag skrev tidigare..utan vi bestamde oss istallet for att aka till Cable Car som tog oss upp 700 meter overmarken..sa vi tag fina kort utover on och pa varanda

Langkawi
söndag 9 mars 2008 - Langkawi, Kedah, Malaysia

Tjoho alla ;) Nu ar har vi kommit till langkawi (Malayisa) efter en lang resa upp i malaysia igen...efter mycket yrande i malaysia efter bussbiljett hit sa var dom slut den dagen vi ville fara...men dom sa att vi skulle boka bussbiljett till en narliggande stad och sedan kopa en ny bussbiljett dar

Kuala Lumpur

Antlingen var vi framme i kuala lumpur...resan hit var lang bussen gick 11 am i tisdags...och skulle vara framme 06 am....men kl 03 am stannade bussen och vi var framme mitt i natten...men nar vi hoppade av bussen...sa kom de en kille och pratade om sitt guesthouse och att vi skulle fa den har

(Railey Beach)
fredag 29 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Heej igen Nu kommer annu en uppdatering om vad som hander i mitt liv just nu :D Sista dagen pa Koh Samui sa for vi pa en dagsutflykt runt hela on... vi var och sag Big Budda, sag en apshow,vi var pa ett vattenfall...shoppade, var ochs ag pa utsiktspunkten och var och kollade pa grandfather and

Side

Side

21 juli 2010 - 28 juli 2010

27 juni 2009 - 4 juli 2009

En skön vecka i utlandet väntar ;)

16 juli 2008 - 23 juli 2008

Sistaminuten med Två vänner :D

With Happy Faces

With Happy Faces

11 februari 2008 - 10 april 2008

Nu Lämnar vi Sverige för två månader i Thailand...De kan ju inte bli bättre ;D Två månader med Sol,bad,fest,shopping & en massa annat kul :D

Florida

Florida

10 juli 2001 - 1 augusti 2001

En oförglömlig resa till Florida med mina fina grannar!

27 maj 2007 - 3 juni 2007

SistaMinuten för att få en bra start på sommaren :)

Usa & Canada

Usa & Canada

13 juni 1994 - 13 juli 1994

Sol och bad. hälsade ävenpå mina släktingar i Canada

Usa

Usa

16 juni 1997 - 16 juli 1997

Sol och bad med familjen och min moster

Italien

Italien

1 juli 1998 - 13 juli 1998

Fotbolls resa till Italien

Ryssland

Ryssland

19 mars 2004 - 26 mars 2004

Projektarbete i skolan. bestökte ett barnhem i ladva (petrozavodsk)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa