Familjen Johanssons 2veckor med sol,bad och härliga upplevelser i Khao Lak
hemstad Ystad, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Ystad, Skåne län, Sverige
Den sista halsningen fran Thailand (for denna gangen)
torsdag 8 november 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Hello & goodbye! Om 5 timmar går bussen så vi får väl hem & sova lite.Vi ses eller hörs inom kort. Ha de

Hello again
onsdag 7 november 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Fille & pappa vi tangentbordet (rasse & mamma är och fixar rasses slingor).igår var de så lågt vatten i havet att vi kunde gå ut till en fyr och titta.På kvällen åt vi på HappyLagoon.pappa kunde äta hela middagen.men idag till lunch åt han inte så mycket så mamma fick ta hans

hej!
tisdag 6 november 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

hej igen nu e ni inte så tråkiga längre.igår bestämde rasse att vi skulle ta motorcykel till djungel-minigolf.och spela han som ägde(kanske)visade oss en jätte stor spindel i sitt nät som var jättestort ca.80 cm(nätet)i diameter.också bestämde rasse var vi skulle äta vi åt på viking

sawadi kaa,sawadi krap,sawadi...(gokvall)
söndag 4 november 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

hej igen tråkmånsar... ni kan ju aldrig skriva nåt inlägg till oss så vi vet hur de e me er. igår körde vi motorcykel till white sand beach och badade.där träffade vi en svenskmamma o hennes 2 barn som kände folk från rasmus klass och fotbollslag,världen e liten... de bor i khao lak på

soliga halsningar fran seaview
fredag 2 november 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

hallå nu börjar solen visa sig o vi bara njuter. här är allt bra hoppas de e de hos er oxå. igår va vi ute o körde motorcykel. vi körde o tittade på den uppspolade polisbåten o fotade den,kameran funkade inte sist. sedan körde vi ca 20 min bort till en strand som heter white sand beach

elefanttrekking och canoeing
tisdag 30 oktober 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

hej hej hemskt mycket hej. idag har vi varit ute i regnskogen o ridit på elefanter,varit på en lokal färskvarumarknad, lunchat på en liten lokal kvarterskrog o paddlat kanot i taikuapa,tror vi de hette. under ridningen lämnade min o filips elefantskötare elefanten så fille fick "styrpinnen"

hej igen
måndag 29 oktober 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

tjaba allihopa nu e vi här igen efter ännu en dag vid poolen. pågarna e på superkids klubben o vi e ute o vandrar, ska hämta lite nytvättade kläder. idag har vi gått en tur längs stranden till en liten strandrestaurang där vi intog pasta till lunch,öl,coca o två milkshakes blev ca 100

khao lak
lördag 27 oktober 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

hello sweden! nu har vi anlänt till khao lak.resan gick bra trots 1.20h försening från kastrup.hotellet e bra men vädret har vi inte riktigt med oss, men vi "solar" och badar ändå och solbrända blir vi trots mulet väder o regn. idag har vi varit på sightseeing på egen hand och

Hemma i väntans tider.
måndag 22 oktober 2007 - Lam Kaen, Phang Nga, Thailand

Hej alla glada nu flyr vi snart landet för 2 veckors avkoppling med sol och bad istället för att traska runt i ett kallt och grått sverige. Vi hör av oss så fort vi är på plats och har hittat ett internetcafe. kram Johanssons

familjen johanssons 2 veckor i Khao Lak

familjen johanssons 2 veckor i Khao Lak

25 oktober 2007 - 9 november 2007

2 veckor med sol,bad och härliga upplevelser

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa