Jessica här...en galen partytjej från skåne som älskar att resa...Bor i Landskrona, men mitt HEM är varit NILO i Playa del Ingles/Gran Canaria ;) Januari 2006-juni-2007.... Ses där nere gott folk ;)
hemstad Landskrona, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Eslöv, Skåne län, Sverige
SOMMAR!!!
tisdag 19 juni 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

The summer is here!! Så jävla naaajs!!! Sitter här hemma med musiken på högsta volym...och ur högtalarna strömmar sommarens nya plåga...Markoolio-ingen sommar utan reggae :P Kan inte hjälpa de, men blir så sjukt glad av den låten...en riktig sommar låt!! JAG ÄR KÄR I SOMMAREN!! På

Min sista dag som..
tisdag 15 maj 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

...22 åring =) Imorgon fyller jag 23 år och därmed 1 år närmare 30 :S Fattar inte riktigt vart tiden rinner iväg...det va inte längesen jag va på Scandic på Gran Canaria o festade efter 24.00...fick in champagne av Chefen Roberto och vi hade de så kul nere i värmen jag cissi mimmi o

Helg...
söndag 13 maj 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Jaa nu va det söndag igen och slutet på en bra vecka... Har jobbat som en dåre, men vad gör man annars liksom...finns inte så mkt o göra just nu!! I helgen umgicks jag med min lilla Jippssan...hehe...hade kul...festade, kollade på Eurovision...sov, va bakfulla mm. Vet i fan vad jag ska

Jobb jobb jobb
tisdag 8 maj 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Tänkte väl uppdatera lite här inne på min dagbok....inte för att jag har så mkt intressant att berätta just nu men men...de va roligare att uppdatera när man va utomlands =) Men sen jag kom hem från Gran canaria så har jag inte gjort så mkt...har jobbat som fan bara....har ju fått fast

Var e sommaren?
måndag 23 april 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ja nu är vi inne på ännu en ny vecka...fattar inte var tiden tar vägen ibland. Dagarna bara rinner iväg och vips så va helgen över!! Är ledig hela denna veckan förutom på fredag. Så det blir en lugn vecka hemma, mys med pojken och så ska jag se till att hitta på nåt skoj med min tös

uppdatering..
fredag 20 april 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ja nu är man hemma i sverige efter ett galet år nere på Gran canaria...saknar det som bara den, men någon gång måste man väl ta sig hemåt. Blev en del festade under de året, kanske lite för mkt där ett tag, så det e skönt o vara hemma nu. Dessutom så är det ju faktiskt snart sommar

Glömde ju...
tisdag 27 mars 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

O säga att jag tatuerade mig där nere på GC hoho =)) Har även legat på sjukhus denna helg vilket inte va de roligaste...men men shit happens...3 dagar på ett sjukhus där man behandlas som på fängelse om inte värre...tack för den... Meeen nu e jag ute o mår bra tror jag =P Hare

Lämnat ön för gott
fredag 23 mars 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Sådär nu e jag o Nina hemma från Gran Canaria...det blev bara en snabb visit denna gång....vi kom fram till att vi har gjort vårt på Gran Canaria nu... Men det va skönt o åka ner igen o inse att jag har gjort mitt och vill testa på nåt annat nu...någon annanstans. Jag har ju ändå

Let´s go!!!
torsdag 8 mars 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Sitter här i Sjöbo hemma hos Nina nu...nu e vi snart klara för avgång =P Ska köra till malmö om typ 1 timme... Jag har precis gjort vid mig...nina håller på o packar de sista....Snart sitter vi i köpenhamn o tar vars en lugnande öl =P haha... Ska bli skönt att anlända till Nilo

Resefeber??
onsdag 7 mars 2007 - Landskrona, Skåne län, Sverige

Panik, panik och åter PANIK!!!! Håller på o packar nu...har inte haft tid alls i veckan eftersom jag & Nina har hängt på Lindängen hos André & Danne...men kulhar vi haft...får väl skylla mig själv att jag e så stressad nu!! Paniiiiiik....hittar ikke min bikini underdel!! Var fan har jag

Ayia Napa 2012

Ayia Napa 2012

27 augusti 2012 - 3 september 2012

Vi är 3 stycken som skall åka till Ayia Napa, sol bad och fest :D

Hemma i SWE/Svensk sommar =)

Hemma i SWE/Svensk sommar =)

22 mars 2007 - 31 augusti 2007

Nu e man hemma i sverige för att njuta av den svenska sommaren. En kall öl på en uteservering med ett gäng tuffa polare...det e svensk sommar det ;)

Gran Canaria: 3:e gången gillt?? =)

Gran Canaria: 3:e gången gillt?? =)

8 mars 2007 - 20 mars 2007

Nu åker jag och Nina tillbaka till Gran Canaria efter 1 månads semester och paus hemma i Kalla Skåne!! [b]Playa del ingles:[/b][i][b]Home Sweet Home =)[/b][/i]

Skånetöser hemma på semester i Sweden

Skånetöser hemma på semester i Sweden

28 januari 2007 - 7 mars 2007

Är hemma på semester ifrån Gran Canaria...skönt och vila upp sig lite men jag och Nina e back in buissnes på GC snart igen ;)

Gran Canaria/Nilo Säsong 2 ;)

Gran Canaria/Nilo Säsong 2 ;)

27 september 2006 - 27 januari 2007

Nu är det dax för säsong 2 på Gran Canaria...Sol Bad o fest Por Favor ;)

turkey

turkey

21 juni 2005 - 28 juni 2005

En trevlig resa med min bästa polare, hennes familj och släkt. 17 galna svenskar på ett hotell i Incekum. Det ligger 1 mil utanför Alanya =) Hade riktigt kul faktiskt, men turkarna va dryga som faan när man va ute o gick...drog o slet i en för att man skulle komma in i dera affär. Men 1 veckas sol, bad o fest va de =) Kul kul =))

Gran Canaria here I come

Gran Canaria here I come

28 januari 2006 - 14 juni 2006

ska ner o jobba på Playa del Ingles...får väl se hur det går...ska bo på Hotel Nilo =) Lite trist o åka ner själv, men jag kommer ha sjukt kul tror jag =)

Playa del Ingles - Gran Canaria

Playa del Ingles - Gran Canaria

21 juni 2004 - 28 juni 2004

Detta var en underbar resa jag hade tillsammans med 2 andra tjejpolare. Fast andra dagen fick vi en chock av värmen...det kom in sorocco vindar från Afrika och vi hade typ 50 grader i skuggan några dagar *pust* Så det blev en massa liggande i poolen och på kvällarna va det fest såklart =) Hade riktigt kul!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa