En uppdatering!
onsdag 16 maj 2018 - Seoul, Sydkorea

Hello folks! Sorry för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men resande handlar å andra sidan i mångt och mycket om att bryta sig loss. ;)Jag åkte ner till Macau och spelade en del på de stora casinona. Det gick faktiskt rätt bra och det blev en del vinster, en del förluster.

Ska jag åka till Macao?
måndag 26 mars 2018 - Peking, Kina

Börjar bli en vana att skriva numera. Rätt kul att dela med sig av sina upplevelser och möten. Som jag skrev igår har jag nu varit på konstdistriktet i Peking, Konstzon 798. Det var rätt knepigt att sig ut dit, men var väl värt mödan. Det gamla industriområdet var fullt med märkliga

Besökte Mao
måndag 26 mars 2018 - Peking, Kina

Ja, nu blev det dags att ta fram dagboken igen. Ni där hemma är ju så pass nyfikna. Det har varit fullt ös sedan jag senast skrev, men det är svårt att sätta ord på alla intryck. Peking är så märkligt motsägelsefullt. Å ena sidan finns här en väldans massa skönhet med alla palats,

Resen så här långt
lördag 24 mars 2018 - Peking, Kina

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit tidigare. Vet att jag sa att jag skulle föra dagbok lite då och då, men det har inte blivit av. Här blir en recap istället. Funderar på att åka vidare till Shanghai med bör tilläggas. Om jag gör det ska jag försöka att vara mer i kontakt med

Moskva till Peking till vägs ände?

Moskva till Peking till vägs ände?

10 mars 2018 - 27 april 2018

En beskrivning av min tågresa mellan Moskva till Peking till vad framtiden har att utvisa.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa