Vi ska ner till sydligare breddgrader för att bli rödbrända (Jim) och guldbruna (Catja) samt för att köpa falska Rolex. Ev göra Hivefive med en Orangutang och en eller annan Singh slinker väl oxå ner.
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Bye Bye Beauty
måndag 19 februari 2007 - Bangkok, Thailand

Okej, så var dags att ta avsked från detta äventyr.. Det känns allt lite trist och konstigt att åka hem men visst längtar vi efter er alla och det ska bli jättekul att träffas snart! Jaha, då förstår ni säkert att vi befinner oss i Bangkok, shoppingens mecka ;) Här har vi levt som

Fler bilder
måndag 12 februari 2007 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Halloj igen! Vi har fått upp lite fler bilder, tyvärr tar det sån tid här så vi har forsökt plocka ur de bästa. Måste bara komma med en dementi. Det ryktades att jag (Jim) blev rädd för småfiskar, men riktigt så var inte fallet. Fiskarna som borjade nafsa på mig var säkert en 30-40

Aventyren fortsatter...nu pa Phi Phi Island
måndag 12 februari 2007 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Gomorron alla! Nu befinner vi oss på den underbara ön Phi Phi Island. För er som har varit här vet ju att det är en helt fantastiskt plats ;) (Angelika, du hade ratt, I löv this place ;) Våra planer var att stanna har i ca 3 dagar men nu e vi helt plötsligt inne på vår fjärde och ska

Fel pa datorn
torsdag 8 februari 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej igen! Vi tänkte bara säga att det inte blir några bilder denna gång pga datorn där vi sitter, lite tråkigt men vi lovar och försöka få upp dem snart igen. Kram!

O helt plotsligt var vi pa Mallorca!
torsdag 8 februari 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej på er alla! Nu har jag Jim äntligen fått fortroendet att skriva lite i vår dagbok igen :) Detta pga att det inte finns lika mycket fakta att skriva om Thailand som Borneo ;) Vi tog planet från Kuala Lumpur och landade en kvart senare på Phuket Airport. Ni kanske tänker en kvart, lönt

Helt hysteriskt!

Halloj! Okej... vet inte riktigt vart vi ska börja.. Vi har haft en härlig turistdag och är fortfarande lite stressade efter denna hektiska dag... Det började ganska lugnt och skönt i Kota Kinabalu med en lugn packning och härlig frukost tills vi insåg att klockan var lite mycket.. vi hade

Fler Bilder
onsdag 31 januari 2007 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Hej alla igen! Nu har vi fatt upp lite fler bilder i fotoalbumet bl.a lite undervattensbilder som vi tog nar vi snorklade i Sipidan. Tyvarr aterspeglar inte undervattensbilderna riktigt med verkligheten da det var alldeles fantastiskt men ni kan fa ett litet hum... Hinner inte skriva mer nu men

SOS - Snorkling Ont & Skoldpaddor
tisdag 30 januari 2007 - Semporna, Sabah, Malaysia

Halloj! Nu har vi fått sett riktigt många sköldpaddor!! I lördags morse gav vi oss av söderut till en liten skabbig fiskeby som heter Semporna där vi nu har bott på ett himla mysigt Hostel i tre nätter. Eftersom resten av staden inte va sa himla mysig höll vi till här på hostelet på

Bilder upplagda
fredag 26 januari 2007 - Sandakan, Sabah, Malaysia

Vi fick antligen det att funka, mr sa kallad Teknik fick ta till sina innersta hjarnceller for att fa det o funka :). Bilderna ligger under fotoalbum i lankarna ovan. Nu ska vi ata en akta Malyasisk middag, Pizza hut :) Ha det nu sa bra! Jim & Catja

lite smaroligt och halsningar;)
fredag 26 januari 2007 - Sandakan, Sabah, Malaysia

Hej igen! Har kommer bara lite roliga grejer om detta skona land! Forst och framst, jag har en egen kakaffar, sa roligt!! Nar vi sag skylten Fat Cat bake shop var vi ju tvugna att ta ett kort sa jag har bildbevis :) A att de salde just kakor va ju helt sjukt me tanke pa att de e nat jag har lite

Borneo & Thailand

Borneo & Thailand

18 januari 2007 - 20 februari 2007

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jim uppdaterar sin resa