SKA JOBBA MED ATT FÅ SÅ MÅNGA PRICKA SOM MÖJLIGT PÅ KARTAN:)
hemstad Drammen, Buskerud fylke, Norge
Senast aktiv - från Santa Cruz de Tenerife, Kanarieöarna, Spanien
1 uke gaar jamen fort...
lördag 26 november 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Ja da har vi snart värt her en uke allerede, kort oppsummert så har det gått i sangria,tapas, vin, og soling. Vi har startet dagene tidlig, tidsforskjellen på en time gjör vesla forvirret, så vi er oppe sånn rundt 4.. da blir det jo tidlig kvelden også.. Vi henger ved poolen til Hasse og

Festival
söndag 8 april 2007 - Pipa Beach, Rio Grande do Norte, Brasilien

Hej.Här går livet sin lugna gång,vi solar och njuter. Annette är back in bussines igen och ska försöka ta igen Johan i brunhet...vilket kan bli svårt! Johan är svart och blir stadigt tatt för att vara brasse i gatan:) I går va de stor fest i stan och alla spelade samba/reggae i

En ny solig dag..
tisdag 3 april 2007 - Natal, Rio Grande do Norte, Brasilien

Hei. I går va vi på en dagutflykt till Pipa. Vi skulle egentligen tagit lokal bussen,men taxi killen gav oss en så pass bra deal att vi slog till på den. Lilla Pipa va en underbart charmig by med massor av kullerstensgator,kändes som en riktig karibisk hippie by! Vi gick rundt i byn mestadels

siste dag i Pipa
onsdag 11 april 2007 - Pipa Beach, Rio Grande do Norte, Brasilien

Ja da er vi inne på siste dagen, vi er godt fornöyde med sol og tar oss en pause for å skrive en siste gang.Var på Tapas restaurant i går ( Astrid : ja , det kommer oppskrifter..), spiste knallgod mat :) Synes ikke vi har värt like heldige med maten hver gang, men denne slo an:)Det blir

Ön rundt

De siste dagene har vi kjört rundt paa ön og faatt med oss litt av hvert. Las Palmas var en overraskende fin by, med shopping for den shopping-gale - noe vi utnyttet bra. Stranden var fin i stor byen, og vi kunne godt tenkt oss aa tilbringe noen dager der. Vi har vaert paa diverse playa´er paa

Framme!
torsdag 5 februari 2009 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Ja,da er vi äntligen framme! Resan gick faktiskt väldigt bra,försökte sova så mycket som möjligt så vi skulle komma in rätt rytme. Vi har haft lite jet-leg problemer. Vaknar kl 3 på natten och är klar vakna! Är alltid först till frukosten kl 7 ska jag lova. Men sen är det ofta kvällen

Varmt!!!
torsdag 12 februari 2009 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Hola! Här är det varmt om dagen,vi er på grensen til brända efter dagens stekning. Ska ta oss några kalla Corona i gatan nu och sen ska vi hem och bada i kortizon salva;)Sen sist har vi vart på en ökopark och snorklat i koraller och badat med delfiner! Det va en unik upplevelse att ha dom

Gar mot slutet pa ferien.
söndag 15 februari 2009 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Detta blir sista inlegget innan vi reser hem. Har sedan sist vart på en dagstur och snorklat i några grotta och korallrev.Va en härlig upplevelse som vi inte upplevt förr! Verkligen häftigt med droppstens grottar under jorden. Har lite bilder därifrån.Annars är det lata dagar på stranden.

Besok !
onsdag 7 december 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Da er snart en flott uke med fam Ålien/Bakke over, veldig hyggelig med "besök". Petter er her også, og hele gjengen har kost seg med masse god mat og drikke. I går var gutta og barna på Siam Park - badeland, imens Astrid og Annette tok en hel dag med shopping. Stor suksess begge deler, vet

desember allerede
torsdag 1 december 2011 - Drammen, Buskerud fylke, Norge

Nok en skyfri varm dag her i Los Christianos. Stedet vrimler av engelskmen, kan nok gå så langt som å kalle det little England. Her får man english breakfast på hvert gatehjörne, og alle restauranter og puber sender fotball dögnet rundt. Passer bra for fam Plym, og Molly har allerde bestemt

Los Cristianos,Teneriffa

Los Cristianos,Teneriffa

19 november 2011 - 18 december 2011

Molly,me & Annette på Teneriffa en månad!

Mexico

Mexico

3 februari 2009 - 18 februari 2009

2 veckor med upplevelser!

Portugal.

Portugal.

21 april 2008 - 29 april 2008

Golf resa med Pappa,ska bli super trevligt!

Puerto Taurito,Gran Canaria.

Puerto Taurito,Gran Canaria.

1 mars 2008 - 8 mars 2008

Slänger oss på en sista minuten till sooooolen!! Behöver energi i kropperna.

1 januari 1995 - 20 januari 1995

1 januari 2004 - 10 januari 2004

England

England

2 april 2005 - 8 april 2005

Fotboll i Manchester. Storstads semester i London.

Italien

Italien

10 juni 2005 - 20 juni 2005

Bilar runt i Toscana,bor i San Gimignano.

Bröllop i Toscana

Bröllop i Toscana

28 juli 2007 - 11 augusti 2007

Vi gifter oss på ett vinslott i Toscana.

Brasilien

Brasilien

28 mars 2007 - 15 april 2007

Sol å bad i Brasilien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa