Kom nyss hem från en åtta månaders lång svirarturne med syster Lisa. "Vi är dom bästa systrarna jag vet!" Haha shit vad kul vi hade!
hemstad Vadstena, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Vadstena, Östergötlands län, Sverige
Sista skriket!
söndag 29 april 2007 - Sunshine Coast, Queensland, Australien

Hej alla! Oj vad fort det gar nar man har roligt! Nu ar det bara fem sma dagar kvar innan jag ar hemma! Kanns valdigt konstigt, men kul med saklart! Som vanligt har jag inte skrivit pa lange, far val gora en liten sammanfattning... Pasken firades med Lisa, Jesper ocg Adam i Bundaberg dit vi akte

Glad pask!
lördag 7 april 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hej alla och glad pask! Hoppas ni har en riktigt goy pask med massa agg och godis och allt! Sjalv far man val fira med lite pasta som vanligt! Har lagt upp massa bilder nu sa kolla in dom! Fast dom ligger i fel ordning, men men.. Kom hem fran Fraser igar och det var askul dar! Kollade in det

Queensland, the Sunshine State?
tisdag 3 april 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hej pa er! Tankte skriva ett litet kort inlagg. Efter Byron akte vi till Surfers Paradise, ett stalle vi hort var mest skyskrapor och uberflashigt. Det var ju sant, men vi hade turen att hamna pa tidernas basta hostel, Trekkers. Alla var sjukt trevliga och vi hade hur kul som helst! Det kunde

Slagna hjaltar reser sig och har kalaskul!
söndag 25 mars 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hej hej! Har kommer en liten historia om de yngsta systrarna Rydenlunds inte alltid sa lonsamma impulsivitet. NZ gillade vi skarpt, sa vi bokade om biljetten till 2 april for att aka till sydon och tjana storkovan. Sagt och gjort, vi packade ner oss i Simons bil och akte ner till Motueka, Nya

Dags att bli befruktade, moahah!
fredag 9 mars 2007 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

Hej allihopa! Nu ar vi National Park, en pytteliten stad pa nordon. Vad har hant sen sist? Vi har bla varit lite vaghalsiga och akt luge (typ en liten bil med styre) ner for ett berg, skitkul! Lisa tog kurvorna pa tva hjul, medan Johanna mesade sig ner i snigelfart..och hann anda med tva krockar

Kia ora bro!
torsdag 1 mars 2007 - Auckland, Nya Zeeland

Hejsan allihopa! Nu har vi antligen kommit ifran Sydney och hamnat i NZ. Har trivs vi sa bra, sa vi struntar nog i att aka harifran pa mandag. Ska kolla om vi kan andra vara biljetter idag och i sa fall drar vi ner till sodra on nasta vecka for att plocka frukt och kolla pa lite olika grejer.

Ett med naturen
tisdag 13 februari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej allihopa! Nu var det ett litet tag sen vi skrev har igen. Nu far vi forsoka summera den senaste manaden sa gott det gar, fast det gar nog ratt fort..for inte mycket har hant. I borjan var det kanonvader vilket innebar hur mycket jobb som helst, det blev en hel del pengar och aven en hel del

Han hade lada pa magen...
måndag 22 januari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hej igen! Nu var det visst ett tag sen vi skrev igen och det har val inte hant sadar varst mycket sen sist.. Vi ar kvar i Sydney och har kommer vi bli kvar ett tag till for vi har inga pengar kvar och har antligen skaffat oss jobb! Och inte vilket jobb som helst heller! Team extreme har slatt

Fyrverkerier, nytt hus och framfor allt loss!
lördag 6 januari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Halla dar i gamla Svedala! Hoppas ni hade ett topp nyar och att alla far ett topp 2007. Sist vi skrev var i Melbourne, men nu har vi masat upp oss till stadernas stad Sydney! Har blir vi nog kvar ett tag, for vi gillart skarpt! Efter 13 h i en ratt bekvam buss dar vi var dom enda vasterlanningarna,

Polish people look like biscuits.
tisdag 26 december 2006 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej igen! Vi har riktigt fatt upp takten pa dagboksskriveriet! Hoppas alla hade en fin jul, med mycket mat och paket. Var jul var riktigt bra. Vi drog pa oss vara finaste klader, som inte var sa himla fina kanske men man tager vad man haver! Vi fixade iallafall strumpbyxor, allt dom salde overallt

Korven och Loppan på vift!

Korven och Loppan på vift!

29 augusti 2006 - 5 maj 2007

Systrarna sisters åker och gör sydostasien och Australien osäkert tillsammans i ett halvår! Oj, det blev visst lite langre till..

Våren sket i oss, så  nu skiter vi i den!!!

Våren sket i oss, så nu skiter vi i den!!!

17 april 2006 - 16 maj 2006

Sol, bad, drinkar, shopping, elefanter, mat mat mat och kanske ett och annat tempel i en månad. Gött!

London med Linn

London med Linn

29 december 2004 - 1 juni 2005

Jag och min vän Linn ska åka till London för att jobba och leva livet. Spännande!

Arabgatan i London med Johanna

Arabgatan i London med Johanna

29 december 2004 - 14 juni 2005

Snart bär det äntligen av... Väntat på den här resan länge. Wooohooo....Johanna och jag i London, det blir spännande och skitkul.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johanna uppdaterar sin resa