Melbourne i dag, Sydney i overmorgon
tisdag 14 april 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Tjena I morgon kvall sa reser vi tillbaka till Sydney, da ska vi aka en enkel bussresa pa 15 timmar... mm vad roligt! Den har staden har varit roligare an vad Canberra var. Fast vi har inte varit pa sa manga museer och sa i den har staden. men det har blivit en hel del shopping, det sags att

Mucket regn i Bondi
onsdag 1 april 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

hej Det ar bara bra med oss har borta i Australien. Vi har precis bokat boende i canberra och i Melbourne. samt buss resor till stallerna. Sa det kanns skont att Johanna har fixat den biten, igen. Det har regnat i dag, sa vi har bara suttit inne pa ett internet cafe och bokat, samt kollat runt pa

Nastan som Stockholm
onsdag 25 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej nu har vi varit i Sydney i ett par dagar och vi gillar stallet, det liknar Stockholm pa sommaren. Sa det kanns riktigt nice, och pa den har datorn sa kan man ladda upp bilder, men har inte forsta minneskortet med mig. Sa det far bli en uppgift inom en snar framtid. Vi ska snart boka nytt

Timmar kvar i Koh Chang
måndag 16 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hej Nu ar det bara timmar kvar pa den har on, blandade kanslor. Men anda skont att dra vidare pa resan. Vi ska upp tidigt i morgon for att hinna ata frukost och for att hinna till farjan som gar vid kl 9 i morgon. Har inte sa mycket att saga, an att nasta gang vi hors ar det nog i Bangkok. Vi

Blixt och dunder
tisdag 10 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hej I dag har det varit hett, solen har gassat sa nu ar vi lite rodare an vad vi var i gar. Livet rullar pa har, i en skon takt. Vi har inte sett till nagra fler spindlar an den vi dodade i gar med Jonas toffel. I gar sa askade det och regnade det rejalt. Inte som hemma i Sverige nar det askar,

Lonely beach
fredag 6 mars 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Tjena vi ar nu framme i thailand, har varit har i tre dagar nu, den forsta dagen vi kom hit gick helt till att ta oss fran bangkok till koh chang, lonely beach dar vi nu ar, har ar man verkligen lonely!!! de senaste tva dagarna har vi bara solat och badat och atit god mat. har finns inte mycket,

48 dagar kvar
onsdag 14 januari 2009 - Lilla Brogatan 8, Norrtälje, Stockholms län, Sverige

snart så startar det. Har en del kvar att göra innan resan, men det kommer jag att hinna göra, skaffa och köpa innan resan börjar. Jonas

93 dagar kvar
lördag 29 november 2008 - Lilla Brogatan 8, Norrtälje, Stockholms län, Sverige

Längtar så otroligt, snart är det inte så långt kvar. Som sagt ska det bli väldigt skönt, önskar dock att det kunde ha varit längre. I för sig så kan man förläng om det skulle vara så.

131 Dagar kvar
onsdag 22 oktober 2008 - Lilla Brogatan 8, Norrtälje, Stockholms län, Sverige

Hej! Även om det är många dagar kvar, så längtar jag så otroligt mycket. För tillfället så håller jag på att samlar cash till resan, resan är betald. Så nu gäller det bara att spara allt ungefär från lönen. //Jonas

18 juni 2016 - 25 juni 2016

17 juni 2012 - 9 juli 2012

Thailand 2011

Thailand 2011

17 mars 2011 - 1 april 2011

Tog en sista minuten till Thailand.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jonas uppdaterar sin resa