Höst!
söndag 2 november 2008 - Norwood, Ohio, USA

Efter en valdigt lang, varm sommar blev det host aven har. Och fort gick det ocksa! Fran shorts och T-shirt till vinterjacka och vantar tog inte lang tid alls. Men vadret har ar ganska konstigt. Ena dan kan man latt ga med bara en T-shirt ute, for att nasta dag frysa med jacka och tjocktroja. Jag

9 veckor!
onsdag 24 september 2008 - Norwood, Ohio, USA

Jag kan inte fatta att det redan har gått 9 veckor sen jag lämnade Sverige! På ett sätt känns det som att det bara var några dagar sen jag sa hej då pa Arlanda, men på ett sätt känns det som att jag har varit här hur länge som helst! Det ar konstigt det där! Ingen hemlängtan än så

Allt mojligt
tisdag 9 september 2008 - Norwood, Ohio, USA

Okejj, MYCKET har hant sen jag skrev sist.. Sa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag ville skriva en massa om lagret, men det var sa lange sen nu. Jag lagger ut bilderna i alla fall. Jag har inte haft mycket tillgang till dator, darfor jag inte har skrivit. Aja, lagret var i alla fall

Camp!
måndag 21 juli 2008 - Burlington, Vermont, USA

Efter en riktigt lång resa, kom vi äntligen fram till Norwich University vid 10- tiden på lördagskvällen. Resan startade for mig klockan halv tre pa morgonen, da vi akte till Arlanda. Klockan fyra skulle alla EF- studenter samlas. Vi var lite over 30 stycken, som skulle aka med samma plan. Sa

Ny familj
onsdag 2 juli 2008 - Vasa, Finland

Nu har jag äntligen fått en ny familj! Jag fick veta det förra veckan. Istället för Arkansas blir det nu Cincinatti, Ohio. Jag vet inte så mycket om familj än, annat än vad de heter och hur gamla de är och så. Mamman och Pappan hetern Coleen och Harold Glorius och är i 50- årsåldern.

Utbytesstudent i Ohio, USA

Utbytesstudent i Ohio, USA

19 juli 2008 - 25 december 2008

High School year i USA med EF.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jonna uppdaterar sin resa